Упродовж минулого року на території міста було зареєстровано понад 300 пожеж, економічні втрати від яких сягнули понад 15 мільйонів гривень. Майже десять відсотків від загальної кількості пожеж припадають на заклади громадського харчування. Справа в тому, що деякі із власників таких об’єктів не дотримуються правил протипожежної безпеки – будівлі та приміщення не обладнані пожежною сигналізацією, відсутні засоби гасіння пожежі, а шляхи для евакуації захаращені різноманітними ящиками, тарою тощо.
Заступник начальника міського відділу управління Держтехногенної безпеки у Вінницькій області Максим Закревський повідомив, що за порушення та невиконання вимог пожежної безпеки протягом минулого року до адміністративної відповідальності було притягнуто 489 посадових осіб. «Слід наголосити, що в закладах громадського харчування, готелях, магазинах тощо забороняється зберігати горючі матеріали в приміщеннях, які не мають спеціальних засобів димовидалення та вікон, не можна використовувати газові балони, користуватися відкритим полум’ям тощо, - говорить Максим Закревський. – Власникам розважальних закладів, магазинів, ресторанів та готелів слід пам’ятати, що дотримання вимог протипожежної безпеки дозволить не лише зберегти життя відвідувачів закладу, а і зменшити економічні збитки від пожежі».
Також у ході наради представникам бізнесу розповіли про переваги охорони об’єктів, на яких встановлені камери відеоспостереження та «тривожні кнопки». «Станом на 1 лютого поточного року у місті є 4539 об’єктів, які знаходяться під технічною охороною управління державної служби охорони, - говорить начальник Вінницького міського відділу міліції Юрій Куций. – З початку року за допомогою своєчасного виклику нарядів ДСО було попереджено 11 злочинів. Нещодавно завдяки встановленій системі відеоспостереження в одному із закладів, «по гарячим слідам» було розкрито крадіжку. Тому я звертаюсь до вас із проханням, встановити системи відеонагляду та «тривожні кнопки», оскільки це дозволить не лише пришвидшити розкриття злочинів, скоєних у ваших закладах або при вході у них, а також убезпечити вас, як суб’єктів господарювання, від можливих непорозумінь з боку відвідувачів, котрі подають скарги щодо порушення правопорядку чи скоєних крадіжок у тому чи іншому закладі».
Директор департаменту адміністративних послуг Сергій Кудлаєнко заважив, що даний комплекс заходів допоможе підвищити сервіс у закладах громадського харчування, готелях, магазинах тощо.
«Ми пропонуємо усім власникам бізнесу, який відноситься до сфери надання послуг, долучитися до створення програми «Сервіс по-вінницьки». Це перш за все, безпека у закладах, наявність «тривожних кнопок», безкоштовний Wi-Fi та належна якість обслуговування, - говорить Сергій Кудлаєнко. – Ми відкриті до діалогу, і сподіваюсь, що спільно із вами ми зможемо зробити вінницькі заклади та місто в цілому безпечними та комфортними для вінничан та гостей обласного центру».
Свої пропозиції щодо створення у місті єдиної програми «Сервіс по-вінницьки» представники бізнесу можуть надсилати на електронну адресу [email protected] або ж у телефонному режимі за номером 35-57-05.