Цього року фестиваль стартував вперше і став відкритим для всієї молоді Вінниччини.

Молодь власними зусиллями створювала та подавала на розгляд Експертної комісії роботи у 4 номінаціях: зовнішня реклама; соціальний відеоролик; соціальний аудіо ролик та ідея соціальної реклами (проект).

Роботи подавались згідно трьох тематик, які були визначені шляхом соціологічного опитування серед молоді (1200 респондентів), а саме «Залежності молодих людей», «Проблема працевлаштування серед молоді» та «Сім’я 21 сторіччя». У Фестивалі взяли участь близько 40 учасників у 3 номінаціях.

Переможцем у номінації «Відео реклама» - стала Палій Тетяна та її відео робота «Здоров’я – це наша стихія». А от перемогу у номінації «Зовнішня реклама» виборола професійний маркетолог, студентка ВІЕ КНТЕУ – Мар’яна Новіцька, з серією антитютюнової реклами.

Соціальна реклама

Кращою ідеєю соціального проекту – стала ідея Романа Молдована, під назвою «Корупція при працевлаштуванні».

Окрім цього, на офіційному сайті SMOV.VN.UA було оголошено відкрите голосування на приз глядацьких симпатій, перемогу у якому здобув Журавський Владислав.

Переможці у кожній з номінацій отримали грошові призи та цінні подарунки від спонсорів Фестивалю. Окрім цього, кращі роботи будуть розміщені на рекламних площинах Вінницької області протягом року.

Спілка молодіжних організацій Вінниччини висловлює щиру подяку спонсорам та партнерам Фестивалю, а саме: Благодійному фонду «Батьківська Земля», Департаменту внутрішньої політики Вінницької ОДА, Міжнародному товариству «Україна-Польща-Німеччина», Медіа корпорації РІА, Розважальному центру «Ігроманія», Біржі соціальної реклами, Відео студії «FRAMES», Студії аудіо запису «ИНАЧЕ», Дизайн-студії «VICTORIA».



Переглядів: 8063
Поширень: 0