Минулого тижня у міськвиконкомі відбувся круглий стіл з обговорення проекту регуляторного акту – Порядку розміщення зовнішньої реклами в місті Вінниці, який незабаром має виноситись на розгляд виконавчого комітету міської ради.
Щоб врегулювати ситуацію із розміщенням носіїв зовнішньої реклами у місті, а заразом запровадити чіткі правила взаємовідносин підприємців із органами місцевого самоврядування, у Вінниці триває послідовна робота. Першим етапом стало відпрацювання та затвердження влітку цього року Концепції розміщення зовнішньої реклами у м.Вінниці. Проект цього документу було обговорено з операторами зовнішньої реклами.
Після затвердження виконкомом міської ради Концепції, на його основі департамент архітектури, містобудування та кадастру розробив наступний документ – Порядок розміщення зовнішньої реклами в місті Вінниці. Більше місяця тому проект цього рішення був розміщений на офіційному сайті Вінницької міської ради, а у тижневику «Вінницька газета» було опубліковано відповідне оголошення. Це дало можливість усім зацікавленим особам детально познайомитись із проектом нового регуляторного документу та надіслати свої пропозиції чи зауваження до департаменту архітектури, містобудування та кадастру.
Відповідно до нового документу у Вінниці відбудуться певні зміни із розміщенням та виглядом зовнішньої реклами. Біл-борди та сіті-лайти розміщуватимуться винятково за схемами, які будуть розроблені та затверджені у грудні. Окрім цього, у центральній частині міста максимальний розмір рекламних площ складатиме 9 м2, це говорить про те, що біл-бордів тут не буде. У Порядку також прописаний чіткий і зрозумілий процес демонтажу площин після закінчення дії дозволу, а також передбачено відповідальність за порушення умов дозволу. Усі ці кроки допоможуть впорядкувати зовнішню рекламу у Вінниці, рекламних площин буде менше і матимуть вони новий, сучасний вигляд. У зв’язку із тим, що кількість рекламоносіїв буде скорочуватись, у мерії операторам зовнішньої реклами запропонували самим визначати – скільки площин залишиться у кожного підприємця, об’єднавшись у офіційний орган та прийнявши офіційне колегіальне рішення.