Минулого року послугами муніципального транспорту скористалося 95,6 мільйонів пасажирів. У січні 2012-го міським електротранспортом було перевезено ще менше пасажирів – 89,4 мільйони. Така динаміка красномовно говорить про те, що вже за декілька років місто могло б втратити транспорт, яким користується переважна більшість вінничан. Адже скорочення обсягів перевезень неминуче призвело б до того, що кількість трамваїв та тролейбусів на лініях поступово скорочувалася б, і вони почали б перетворюватись на «металобрухт». А це повністю зупинило б можливості ТТУ не тільки розвивати, а й навіть належно експлуатувати наявний транспорт.

Починаючи із лютого поточного року, з моменту впровадження у місті нової системи пасажирських перевезень, за якою саме муніципальний транспорт визначено як пріоритетний, - обсяги пасажироперевезень почали поступово зростати. Це дало новий імпульс ТТУ розвивати муніципальний транспорт і відшукати фінансові можливості для проведення капітально-відновлювального ремонту тролейбусів, які цього потребували вже давно. 10 таких тролейбусів (із проведенням повної модернізації кузова, ходової, вузлів та агрегатів, заміни салону, встановлення системи обігріву тощо), вже курсують містом. Іще 8 одиниць – зараз в роботі.

Об\'їзд міського голови Володимира Гройсмана

Під час робочого об’їзду, який відбувся 29 листопада, міський голова Володимир Гройсман відвідав міське комунальне підприємство «ВТТУ» та оглянув цехи, де проводять капітально-відновлювальний ремонт тролейбусів. «Наразі ми ще маємо слабке місце у системі громадського транспорту – це якість наших тролейбусів, але загалом у цьому році буде виконано капітально-відновлювальний ремонт 20 тролейбусів, а на наступний рік ми плануємо зробити ще 40 тролейбусів, - говорить Володимир Гройсман. – Відтак, зі 111 тролейбусів, які щодня виходять на лінію, до кінця наступного року ми матимемо 60 капітально відремонтованих тролейбусів, в тому числі із утепленням та системою підігріву для комфорту пасажирів у зимовий період. На жаль, на сьогодні ми не маємо можливості придбати нову техніку, вартість якої складає від 2 до 2,5 мільйонів гривень за один тролейбус. Проте модернізація, яка коштує в десятки разів дешевше, не поступається якістю новим тролейбусам. Втім, ми і надалі продовжуємо працювати по різним державним програмам щодо придбання нової техніки».

За показниками Корпорації підприємств електротранспорту України, на сьогоднішній день Вінниця починає «обганяти» за кількістю пасажирів електротранспорту міста-мільйонники. Наше місто поступається за кількістю перевезень громадян лише Донецьку. Водночас Вінницьке ТТУ випереджає своїх донецьких колег за ефективністю роботи. Там відношення доходів до витрат складає лише майже 38%, тоді як у Вінниці цей показник складає 54%.

«Звіт за 10 місяців по соціально-економічному розвитку міста дуже чітко показує, що до лютого 2012 року транспорт міста поступово підходив до знищення, і ця тенденція була дуже стійкою, - говорить очільник Вінниці. - Коли ми зробили початок перебудови самої системи пасажирських перевезень, ми почали випускати на лінії більше транспорту, що в свою чергу дало можливість робити його модернізацію і розвивати електротранспорт в цілому. Потрібен час, але дані показують, що ми йдемо вірним шляхом».

Довідка:

За 10 місяців цього року усіма видами пасажирського транспорту у м. Вінниці перевезено 156,8 млн. пасажирів. Основне місце в перевезенні пасажирів займає електротранспорт, послугами якого скористалось близько 116,3 млн. пасажирів, що на 21,4% або на 20,3 млн. пасажирів більше, ніж у січні–жовтні минулого року. Щодня на маршрути міста виходить 111 одиниць тролейбусів, 85 вагонів трамваїв, 22 одиниці муніципальних автобусів. Також в перевезеннях у єдиній транспортній мережі міста задіяні 247маршрутних таксі (а також 50 мікроавтобусів резерву).



Переглядів: 5705
Поширень: 0