Рішенням сесії обласні депутати передали його у комунальну власність територіальної громади міста. Безкоштовно. Але ні продати аеропорт у приватні руки, ані змінити його цільове призначення міська рада не може. Чи можна вважати вдалою цю престижну «інвестицію»? Мер Вінниці Володимир Гройсман переконаний – «гра варта свічок».

- Ми зможемо використовувати наявну інфраструктуру міста для забезпечення роботи аеропорту. Літаки мають літати: є три напрямки – Росія, Польща, Ізраїль – маємо їх втримати і «примножити», і тоді аеропорт отримає розвиток. Зокрема, візьмемо на себе прибирання злітних смуг, забезпечуватимемо трансфер, проживання льотного, інженерного складу… А це можливе лише за умов передачі об’єкту у комунальну власність… - коротко прокоментував перспективи міський голова.

Якщо згадати, якими були шість останніх років для аеропорту, відколи почалось його «друге життя», то коштів на утримання його в належному стані і виконання робіт із забезпечення безпеки польотів постійно бракувало. Щороку на забезпечення життєдіяльності цього об’єкту обласна влада виділяла близько 2 мільйонів гривень. Ці кошти йшли на зарплату і комунальні послуги. Потужного інвестора, який би задовольнив і владу, і депутатський корпус Обласної Ради на умовах довгострокової оренди за цей час так і не знайшли.

Наразі за проектним інвестиційним планом на п’ять років, який представляла міська влада, передбачається виділення біля 20 мільйонів бюджетних коштів. Передбачено і спонсорську допомогу.

За словами директора комунального підприємства «Аеропорт «Вінниця» Ярослава Мазурця, вказана сума вселяє надію, що прибутки і витрати вдасться збалансувати. І навіть залишити щось на розвиток.

ДОВІДКА.

Регулярні авіарейси до Москви і у зворотному напрямку наразі забезпечує ТОВ “Янейр ЛТД”. Рейс відкрила авіакомпанія "Мотор Січ" (Запоріжжя), яка до 10 травня 2013 року опікувалась розвитком авіарейсів аеропорту. З 22 грудня 2013 року планувалось відкриття рейсів у напрямку Вінниця-Тель-Авів-Вінниця. Проте, за останньою інформацією ізраїльська сторона від них відмовилась до весни через невиконання домовленостей їх туроператорами. Щодо рейсу Вінниця-Варшава-Вінниця, принципові домовленості є, але перспективи теж відкладено на наступний рік.

ТОВ “Янейр ЛТД” зареєстроване 15 червня 2012 року у м. Житомир, а 26 червня 2013 року компанія отримала сертифікат на здійснення діяльності. До складу флоту «YanAir» входить 2 літака Saab 340 і літак Airbus A320.

Наталія Журбенко,
спеціально для сайту «Моя Вінниця»



Переглядів: 5457
Поширень: 0