У вінницьких Центрах адміністративних послуг відбуваються зміни, пов’язані із передачею на місцеві рівні ряду послуг, які раніше надавали представництва державних органів влади. В департаменті адміністративних послуг міської ради, який координує роботу Прозорих офісів, триває набуття повноважень здійснення реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; реєстрації місця проживання/перебування особи; надання відомостей з Державного земельного кадастру, а також формування та ведення Реєстру територіальної громади Вінниці.

У цей перехідний період Прозорі офіси міста працюють в режимі підвищеного навантаження, тому вінничанам та мешканцям регіону для планування візиту у Центри адміністративних послуг радять користуватись он-лайн можливостями. А також відтермінувати оформлення тих чи інших документів, які мають нетерміновий характер.

«Наразі у нас є певна проблема із реєстрацією майна. Частина реєстраторів перейшла до нас, але вони ще не мають повноважень. Частина залишилась у підпорядкуванні Міністерства юстиції. На жаль, це спричинило ситуацію, коли фізично людей не вистачає, а відвідувачів багато. Більше того, враховуючи існуючий на сьогодні принцип екстериторіальності, ми приймаємо мешканців з інших міст, приїжджають з Могилів-Подільського, Жмеринки, Немирова, - розповіла директор департаменту адміністративних послуг міської ради Ірина Копчук. – У нас зараз триває перехідний період. Ще в січні Вінницька міська рада прийняла рішення щодо збільшення чисельності реєстраторів. Наразі ми вже прийняли до себе 50% працівників, які передбачені штатним розписом. Ці люди завершують навчання. І вже на наступному тижні вони отримають ключі доступу до реєстрів бізнеса і майна вже як працівники виконавчих органів міської ради. Частина працівників ще залишились на своїх старих місцях. Вони будуть виконувати повноваження до того часу, поки наші працівники не отримують повний доступ до державних реєстрів. Є ще у нас ряд невирішених питань по доступу до державного земельного кадастру».

Завершити всю організаційну роботу по прийняттю повноважень від державних органів працівники вінницьких Прозорих офісів планують у березні.



Переглядів: 4447
Поширень: 0