4 жовтня у територіальному відділенні Прозорого офісу «Старе місто» (Брацлавська, 85) запрацював Вінницький міський сервісний центр з питань реєстрації легкових транспортних засобів та видачі посвідчень водія. Вінничани отримали можливість тут зареєструвати або зняти з реєстрації своє авто, укласти договір купівлі-продажу транспортного засобу, здати іспити та отримати посвідчення водія. Такі функції Прозорого офісу стали результатом співпраці мерії та  Регіонального сервісного центру (РСЦ) МВС у Вінницькій області. Такий сервісний центр на базі Центру адмінпослуг поки що єдиний в Україні. Але в перспективі очікується, що ці функції будуть передані органам місцевого самоврядування. 

Вінницький Центр надання адміністративних послуг постійно розширює перелік послуг, які надаються через Прозорі офіси. Наприкінці літа у відділенні «Замостя» запровадили послугу з урочистої реєстрації шлюбу. А у вересні в тестовому режимі у відділенні «Старе місто», що на вул.Брацлавській, запровадили надання послуг у сфері реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчень водія, які раніше надавались винятково в Територіальному сервісному центрі (ТСЦ) при МВС у Вінницькій області по вул. Ботанічній (ТСЦ створений в результаті реорганізації МРЕВ та є підрозділом Регіонального сервісного центру при МВС у Вінницькій області).

Вінничани - перші в Україні, хто в Центрі адмінпослуг може оформити автівку та отримати посвідчення водія

«Ми будемо постійно моніторити роботу цього сервісного центру. Для нас важливо, щоб людина витрачала мінімум часу для оформлення необхідних документів. Поки що мова йде про 20 – 40 хвилин для реєстрації автомобіля, разом з техоглядом, – зазначив міський голова Сергій Моргунов. – Такі послуги в Центрі адміністративних послуг ми запровадили вперше в Україні. Далі, щоб покращити сам алгоритм оформлення документів та скоротити час, необхідно внесення змін в законодавчу базу. Ми надали свої пропозиції і сподіваємось, що народні депутати підтримають їх, і, в тому числі, зміни щодо реєстрації транспортного засобу та спрощення процедури отримання номерних знаків або посвідчення водія».

Вінничани - перші в Україні, хто в Центрі адмінпослуг може оформити автівку та отримати посвідчення водія

Підготовка до запровадження нових послуг через Прозорий офіс розпочалась у квітні цього року. Тоді було розроблено робочий проект утворення та облаштування на базі Староміського відділення Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс» Вінницького міського сервісного центру з питань реєстрації легкових транспортних засобів та видачі посвідчень водія.

Вінничани - перші в Україні, хто в Центрі адмінпослуг може оформити автівку та отримати посвідчення водія

Для реалізації проекту наприкінці травня між виконкомом міської ради та Регіональним сервісним центром МВС у Вінницькій області було укладено угоду про співпрацю в у сфері надання адміністративних послуг, згідно із якою виконком міської ради взяв на себе зобов’язання забезпечити відповідність матеріально-технічної бази та інфраструктури Центру умовам для забезпечення встановлених законодавством процедур державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів (ТЗ), оформлення та видачі реєстраційних документів і номерних знаків, у тому числі доступу до національної системи конфіденційного зв’язку, збереження бланкової продукції та виготовлених реєстраційних документів.

Вінничани - перші в Україні, хто в Центрі адмінпослуг може оформити автівку та отримати посвідчення водія

Протягом літа було виконано реконструкцію території навколо Центру, створено паркомісця та майданчик для огляду та експертного дослідження транспортних засобів, проведено реконструкцію частини приміщень Прозорого офісу та облаштовано клас для здачі іспитів.

Вінничани - перші в Україні, хто в Центрі адмінпослуг може оформити автівку та отримати посвідчення водія

З 17 вересня у цьому Прозорому офісі в тестовому режимі розпочали здійснювати реєстрацію транспортних засобів та видавати посвідчення водія. Усі процеси налагоджено відповідно до принципів та стандартів роботи Прозорих офісів. За два тижні роботи Центру тут було зареєстровано 264 автівок, укладено 129 договорів купівлі-продажу транспортних засобів та видано 59 посвідчень водія після здачі іспитів.

Вінничани - перші в Україні, хто в Центрі адмінпослуг може оформити автівку та отримати посвідчення водія

«Тут вся процедура відкрита і прозора, і я думаю, що вінничани будуть задоволені. Людина отримує відповідний талончик із реєстраційним номером, йде до відповідного працівника сервісного центру, який вже надає одразу послуги, і не потрібно стояти в додатковій черзі чи спілкуватись із посередником: все відбувається відкрито та чесно», - розповів т.в.о. начальника Головного управління Національної поліції у Вінницькій області Юрій Педос.

Вінничани - перші в Україні, хто в Центрі адмінпослуг може оформити автівку та отримати посвідчення водія

Середній час реєстрації транспортного засобу в Прозорому офісі становить 20-40 хв. Зняти автівку з реєстрації можна швидше – це займає 10-15 хв. Ще однією зручністю є можливість укласти в одному приміщенні договір купівлі-продажу транспортного засобу і одразу його зареєструвати. Завдяки прозорості усіх процедур створені умови для мінімізації корупційних проявів – всі процедури відбуваються через електронну чергу, яка повністю виключає «людський фактор» впливу на чергу. А матеріально-технічне та інфраструктурне забезпечення Прозорого офісу дозволяє чітко дотримуватись визначених законодавством алгоритмів та процедур державної реєстрації транспортних засобів.

Вінничани - перші в Україні, хто в Центрі адмінпослуг може оформити автівку та отримати посвідчення водія

У центрі працюють 6 працівників департаменту адмінпослуг та 5 працівників Регіонального сервісного центру МВС України у Вінницькій обл. Графік роботи: вівторок – субота (вт – пт: 9:00 до 18:00, сб: 9:00 – 16:45)

Вінничани - перші в Україні, хто в Центрі адмінпослуг може оформити автівку та отримати посвідчення водія

Додатково:

Протягом останніх семи років Вінницькою міською радою шляхом укладення та виконання угод про співпрацю у сфері надання адміністративних послуг налагоджено взаємодію через Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс», включаючи три його територіальні відділення, із органами юстиції, Вінницьким міським та Вінницьким районним управліннями Пенсійного Фонду України, управлінням праці і соціального захисту населення Вінницької РДА, Вінницькою філією Фонду соціального страхування, Вінницьким районним відділом РАЦС, Головним управлінням Держгеокадастру у Вінницькій області, УДМС у Вінницькій обл., а також із міськими та регіональними дозвільними органами та підрозділами Вінницької ОДА.

 



Переглядів: 9391
Поширень: 0