Питання надання якісного сервісу у вінницьких готелях, кав’ярнях та ресторанах на сьогоднішній день стоїть досить гостро. Далеко не усі вінницькі заклади можуть похвалитися тим, що обслуговування клієнта здійснюється швидко та якісно, відвідувачі отримують страви із свіжих продуктів тощо. Нещодавно департаменти міської ради розпочали роботу над створенням єдиної програми, яка дозволить розробити алгоритми та критерії, які дозволять не лише визначити, наприклад, який середній час очікування офіціанта або приготування тієї чи іншої страви, а й окреслити механізм, який дозволить в цілому підвищити сервіс для відвідувачів закладів.
Діалог із підприємцями розпочався ще на початку лютого на спільній нараді представників правоохоронних органів, бізнесу та влади, тоді представникам бізнесу у сфері надання послуг запропонували долучитися до спільного обговорення та внесення своїх пропозиції щодо створення у місті програми «Сервіс по-вінницьки». 15 лютого до цього процесу долучились власники ресторанного та готельного бізнесу обласного центру.
«Мета нашої зустрічі – обговорити стандарти, які будуть застосовуватися на усій території міста, - говорить директор департаменту адміністративних послуг Вінницької міської ради Сергій Кудлаєнко. – Спільно із вами ми зможемо зробити дієву програму, прописати відповідні стандарти щодо надання тих чи інших послуг, крім того, фахівці зможуть проводити спеціальні тренінги для вас і ваших працівників».
До підприємців звернувся також і директор КП «Інститут розвитку міст» Мирослав Кошелюк. «Досить часто, коли приїжджають до Вінниці іноземні делегації, доводиться червоніти за наші ресторани та готелі, - говорить Мирослав Кошелюк. – Для того, щоб рухатися далі та дозволити розвиватися місту, слід починати з себе. Сьогодні міська рада працює над тим, аби спрощувати підходи для надання дозвільних послуг підприємцям, не забуваючи при цьому про відповідний сервіс. Ми сьогодні разом із вами можемо визначити, у якому напрямку слід рухатися, сформувати певні вимоги та стандарти, яких потрібно буде реалізовувати на території міста. В свою чергу, міська влада зможе сприяти вам у навчанні ваших працівників».
Для публічної перевірки за дотриманням стандартів, які будуть прописані у майбутній муніципальній програмі «Сервіс по-вінницьки» вже під час першої зустрічі вінницькі підприємці домовились залучати представників місцевих ЗМІ, які в якості «таємних покупців» абсолютно прозоро та відкрито зможуть оцінити сервіс у тому чи іншому закладі. Свої пропозиції щодо підвищення надання сервісу для городян можна надсилати на електронну адресу [email protected] або ж за телефоном 35-57-05. Крім того, свої пропозиції бізнесмени та споживачі зможуть залишати у робочі дні за адресою: вул. Соборна, 50, кабінет 206, а також долучатись до обговорення цих пропозицій на зустрічах тричі на тиждень (у понеділок, середу та п’ятницю з 15 до 17 години) за цією ж адресою.