Відповідь:

Доброго дня, Світлано! З приводу стрілок та контактної мережі тролейбусів – я поцікавився цим питанням у фахівців департаменту енергетики, транспорту та зв’язку. Мене проінформували, що конструктивні виконання та функціональні рішення щодо тролейбусної контактної мережі відповідають “Правилам експлуатації трамвая та тролейбуса”, які затверджені наказом №36 від 03.02.2020р. Міністерства інфраструктури України. Тому Ваші пропозиції не можуть бути реалізовані через наявність обмежень. А саме – автоматична стрілка на площі в районі ринку «Урожай» змонтована згідно «Правил експлуатації трамвая та тролейбуса» п.2.7.3.1.13. Перенести автоматичну стрілку немає технічної можливості, оскільки за 25 метрів до неї знаходиться перетин тролейбусних маршрутів. Аналогічна ситуація по вул. Нансена, вул. Театральна, вул. Соборна. Проїзд тролейбусів по вищезазначених вулицях здійснюється згідно ПДР п.16.1.

Що стосується роботи контролерів – дійсно, зараз за кожним з контролерів громадського транспорту закріплений його службовий термінал. В зв'язку з неможливістю із організаційних та технічних причин видавати та збирати термінали перед та після зміни, а також заряджати їх, термінал справді постійно знаходиться у працівника, за яким він закріплений. Контролер несе персональну відповідальність за його збереження, цілісність та справність.

АЛЕ: термінали можуть працювати лише при відкритій зміні, яка відкривається тільки картками адміністратора та які знаходяться у начальника контрольно-ревізійного відділу, у його заступників та відповідальних за відкриття та закриття змін працівників. Тобто рухаючись до місця роботи для отримання наряду-допуску до робочого процесу, контролер громадського транспорту не має змоги здійснювати перевірку, бо його термінал не буде реагувати на жодну з карток, крім картки адміністратора. При закритті робочої зміни карткою адміністратора термінал друкує контрольний звіт про дату, час, кількість транспортних засобів, їх тип, бортові номери та номери маршрутів.

Ці звіти вивчаються керівником відділу на предмет відхилення від маршруту перевірки, відповідність до звіту термінала напарника, час перевірки та ін. Після отримання наряду-допуску та відкривши зміну, контролер громадського транспорту рухається разом із напарником до маршруту перевірки вказаного в наряді, не маючи змоги здійснювати перевірку по дорозі, оскільки це буде зафіксовано на терміналі і є порушенням. Також він не має змоги здійснювати перевірку одноосібно, бо звіт його термінала буде відрізнятися від звіту термінала напарника, що також є порушенням.

Додам також, що чинними інструкціями не передбачено процедури підпису наряду-завдання (маршрутних листів) контролерів громадського транспорту водіями транспортних засобів.

Що стосується посадки-висадки пасажирів – то дійсно, на виконання Постанови Кабміну від 17 червня №500 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та рішень обласної і міської комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, - перевезення пасажирів здійснюється в межах кількості місць для сидіння, передбаченою технічною характеристикою транспортного засобу. Для контролю кількості пасажирів в салоні посадка і висадка проводиться лише через передні двері. Винятком можуть бути лише люди з інвалідністю або інші маломобільні групи населення. Дякую.

Переглядів: 32674
Поширень: 276