До навчальних матеріалів лабораторії гімназії №17 щодня надходить до 70 тисяч онлайн-звернень

Під час карантину актуальною є можливість якісного навчання онлайн. Дистанційна освіта у Вінниці проводиться серед іншого й завдяки контенту Лабораторії ФМГ №17. За даними сервісу Alexa, з 16 березня щоденно на платформі Лабораторії реєструється 25-70 тисяч звернень до матеріалів навчальних модулів. 93% - з території України, решта – з території США та Канади.

Лабораторія інформаційно-комунікаційних технологій створена на базі ФМГ №17 ще у 2007 році. Вона впроваджує новітні технології в освітній процес вінницьких шкіл та забезпечує його дистанційну підтримку. Освітній україномовний контент, створений учителями гімназії та інших закладів освіти міста користується популярністю не лише в Україні, а й у світі (Канада, Ізраїль, Польща, США).

«На період карантину на сайті ФМГ№17 зазвичай розміщено перелік тижневих навчальних модулів для учнів 1-11 класів. Доступ до них для учнів відкритий у будь-який зручний час. Наявний щоденний розклад онлайн-уроків (вебінарів), що їх проводять вчителі гімназії на платформі ЛІКТ чи інших платформах із можливістю для учнів даного класу або працювати онлайн у режимі відеоконференції (система дозволяє одночасно до 80 учасників під час одного уроку), або з можливістю переглянути запис у зручний час. Зворотній зв’язок відбувається під час онлайн- уроків за допомогою відеоспілкування, вбудованого чату та корпоративної поштової системи», – розповідає директор департаменту освіти міської ради Оксана Яценко.

На сьогодні, на платформі ЛІКТ вчителями проведено у вільному доступі близько 200 онлайн уроків, з яких 69 – вчителями ФМГ№17, решта – педагогами інших закладів освіти міста чи області. 

Нагадаємо, що нещодавно, під час антикризового національного онлайн-EdCamp 2020, голова Державної служби якості освіти України Руслан Гурак відзначив репозитарій електронних освітніх ресурсів та систему онлайн-тестування ФМГ№17 м. Вінниці як один із кращих зразків організації дистанційного освітнього процесу



Переглядів: 3305
Поширень: 0