Навчання відбудеться в рамках проекту “Вінницький стандарт гостинності”, який реалізовує ГО “Спілка підприємців “СТІНА” за підтримки канадського проекту міжнародної технічної допомоги “Партнерство для розвитку міст” (ПРОМІС) і департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради.
27-31 травня у Вінниці відбудеться бізнес-тренінг “Школа гідів 2.0: успішний туристичний стартап” для тих, хто любить проводити екскурсії і мріє перетворити це на успішний бізнес, хто шукає вихід з кризи, спричиненої коронавірусом, хто любить Вінницю та хоче бачити тут ще більше туристів.
Враховуючи карантинні обмеження, навчання відбудеться у форматі онлайн.
Під час тренінгу учасники та учасниці дізнаються, як успішно розвивати підприємництво в туристичній сфері та підвищать свою конкурентоспроможність в якості гідів та екскурсоводів.
У фокусі заходу: започаткування успішного туристичного стартапу; чинне законодавство щодо регулювання та оподаткування підприємницької діяльності; маркетингові заходи для приваблення внутрішнього туриста; інтернет-маркетинг; створення індивідуальних турпродуктів. А також: аналіз туристичного ринку в умовах кризи/посткризи; функціонування туристичного бізнесу в умовах карантинних обмежень; створення онлайн-продуктів та монетизація онлайн-послуг; відновлення туристичних потоків; психологічні підвалини ефективного і творчого підприємництва.
Ці теми і не тільки, розкриють провідні спеціалісти та спеціалістки України в галузі туризму, успішні гіди-практики, фахівці і фахівчині у сферах підприємництва, маркетингу та створення креативних турпродуктів.
Участь у тренінгу безкоштовна.
Навчання зможуть пройти гіди-практики, які прагнуть покращити свої знання і навички у сфері розвитку приватного підприємництва в туристичній галузі. Критерії відбору: вік від 18-ти років; проживання у Вінниці або Вінницькій області; досвід у проведенні екскурсій; вмотивованість.
Усі охочі долучитися до навчання мають обов’язково заповнити реєстраційну форму. Реєстрація триватиме до 24 травня включно. Кількість місць обмежена.