Пандемія коронавірусу вже завдала збитків економіці країни та стала важким випробуванням для кожної вінницької родини. Більше третини українців втратили роботу або були відправлені в неоплачувану відпустку (за свій рахунок). Саме тому надзвичайно зросла роль соціально орієнтованого бізнесу.
Багаторічний лідер української галузі роздрібної торгівлі – компанія «АТБ» зуміла разом з українцями гідно витримати удар. Забезпечуючи майже чотири мільйони своїх постійних клієнтів, включаючи жителів Вінниці, гарантовано якісними продуктами харчування та товарами першої необхідності, вона продовжує працювати з мінімальною фіксованою надбавкою, зм'якшивши в такий спосіб сезонне весняне зростання цін на деякі категорії продуктів, а також прийнявши на себе основний удар від змушеного підвищення цін виробниками.
Важливим фактором є те, що компанія зуміла зберегти свій головний капітал – співробітників. У найбільшій торговельній мережі країни не було ні скорочень, ні звільнень. Сьогодні в «АТБ» працюють і одержують гідну зарплату майже 57 тисяч осіб.
При цьому галузевий лідер продовжує дотримуватися своєї стратегії динамічного розвитку, розширюючи географію присутності вже добре знайомих українському покупцеві супермаркетів – з початку поточного року в різних куточках країни прийняли перших клієнтів 34 нових магазини. У планах – до кінця травня відкрити ще десять маркетів. Крім того, протягом зазначеного періоду після капітальної реконструкції почали функціонувати 11 дискаунтерів.
Нова робота – гідна зарплата
Крім забезпечення населення якісними та недорогими продуктами, «АТБ» також допомагає в боротьбі з однією із головних проблем української економіки – безробіттям. Завдяки динамічному розширенню географії присутності та розвитку бізнесу компанія підтвердила своє багаторічне звання одного з найбільших роботодавців країни. Тільки з початку поточного року тут прийняли 7 246 нових співробітників. Навіть у найскладніші для працевлаштування часи – в період карантину – робочі місця в «АТБ» отримали 2,4 тис. осіб. Це означає, що тисячі українських родин, незважаючи на пандемію коронавірусу та пов'язані з нею труднощі, тепер мають стабільне джерело доходу. Як соціально орієнтований і патріотичний бізнес «АТБ» не тільки зберігає наявні робочі місця, але й відкриває нові вакансії. Цей процес не припинявся ні в період минулої світової фінансової кризи 2007–2008 років, ні тепер – під час затяжного національного карантину.
«Одночасно із розширенням компанії ми продовжуємо системно інвестувати в людей. Крок за кроком оновлюємо систему оплати праці та мотивації персоналу. Для нас важливо, щоб співробітники одержували гідну винагороду та мали бажання працювати з повною віддачею», – поділився голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.
«АТБ» щорічно створює близько сотні нових магазинів. Торік компанія підкорила два нових регіони – відкрилися перші комфортні сучасні супермаркети «АТБ» у Чернівецькій і Закарпатській областях.
Станом на даний час у 286 населених пунктах 24 областей України, включаючи й Вінницьку, працюють 1110 супермаркетів «АТБ». Асортимент кожного із магазинів по всій країні перевищує 3,5 тис. найменувань, приблизно тисяча з них – товари власних торгових марок і власний імпорт.
Цього року ще більше жителів Дніпропетровської, Львівської, Одеської, Полтавської, Волинської, Київської та нашої Вінницької області одержали можливість купувати гарантовано свіжі та якісні продукти за максимально доступними цінами. Нагадаємо, що компанія працює з виробниками продукції напряму. Завдяки цьому, а також оптимізації багатьох бізнес-процесів вартість товарів на прилавках «АТБ» нижча за середньоринкову на 10–15%.
Це стало справжнім порятунком для мільйонів українців, які через карантин і безробіття були змушені затягти ремені щільніше. Згідно з даними із відкритих джерел, вісім громадян із десяти сьогодні заощаджують на всьому.
Як заявив прем'єр-міністр України Денис Шмигаль, з початку національного карантину число безробітних у країні виросло майже вдесятеро.
Тримаєтеся, допомога буде!
Щоб підтримати найбільш незахищені верстви населення, компанія «АТБ» ініціювала та разом із Мінсоцполітики реалізувала безпрецедентну благодійну акцію з бюджетом 100 мільйонів гривень. У межах цього проєкту жителі 191 населеного пункту країни одержали безплатні продуктові набори. Це допомогло майже 580 тисячам українців протриматися в найскладніші часи карантину.
Але цим внесок компанії в боротьбу з коронавірусом не обмежується. «АТБ» відгукнулася на прохання Офісу Президента України, закупивши у Франції 12 флагманських систем CFX96 для обласних клінік і лабораторій. На такі цілі компанія виділила десять мільйонів гривень. Нове обладнання тепер використовують для ПЛР-діагностики й аналізу в режимі реального часу сотень зразків, узятих у пацієнтів із підозрою на СOVID-19, а також інші небезпечні інфекційні захворювання.