Пандемія коронавірусу закрила для туристів по всьому світу найбільш популярні регіони для подорожей. Поїздки на курорти Туреччини, Греції, Єгипту, Іспанії, Італії сьогодні або зовсім недоступні, або пов'язані з безліччю суворих обмежень і серйозних ризиків. Але, на щастя, вихід є! Чимало жителів Вінниці й області вже звернули увагу на визначні пам'ятки, яких є дуже багато в нашій країні.
Внутрішній туризм активно розвивається та стає все більш популярним. Йдеться про унікальні природні заповідні зони західних областей України, а також про приморські населені пункти південних регіонів. В обох випадках туристу із Вінниці гарантовані нові емоції, свіжі враження, оздоровлення та гарний відпочинок.
Одним із ключових питань, пов'язаних з такими подорожами, а також важливою статтею витрат є харчування. З одного боку, воно має бути якісним і безпечним (літня спека вже відчутна), з іншого боку – максимально економним. Це особливо важливо, якщо заплановано сімейний відпочинок.
Надійним помічником у цьому традиційно стане найбільша торговельна мережа країни – «АТБ». Добре знайомі жителям Вінниці супермаркети сьогодні відкриті в кожному куточку України. Такі магазини є і на південних курортах, і у привабливих для туриста західних місцевостях. 1123 магазини «АТБ» функціонують у 290 населених пунктах 24 областей нашої країни.
Протягом останніх років компанія активно розширює карту своєї присутності в південному та західному регіонах. У 2019-му прийняли перших покупців близько сотні нових магазинів «АТБ», були підкорені одразу дві області – Чернівецька та Закарпатська. Щомісяця компанія відкриває нові супермаркети, причому навіть у невеликих туристичних містечках. Отже, туристи матимуть можливість у комфортних умовах і без зайвих витрат поповнити свої запаси гарантовано якісними продуктами та товарами першої необхідності.
Якщо хтось вибирає морські курорти України, то йому важливо знати, що магазини «АТБ» пропонують свіжі та якісні продукти. Їх виготовляють, перевозять і зберігають у належних температурних умовах. «АТБ» володіє солідним власним парком вантажних машин (7 автоколон) і побудувала близько десяти мультитемпературних складських центрів європейського зразка. Це дає можливість контролювати величезний товарообіг, вчасно доставляючи продукти в будь-який куточок нашої країни. Компанія створила власний відділ контролю якості, який регулярно проводить перевірки. Більше тисячі товарів щомісяця проходять ретельну експертизу в лабораторіях. Продукти тестують за фізико-хімічними й органолептичними характеристиками. Таким чином, неякісні товари не можуть потрапити в магазини даної мережі.
Якщо говорити про подорожі горами, то наявність у населених пунктах західних областей супермаркетів багаторічного лідера вітчизняного ритейлу рятує від потреби тягти з Вінниці величезний рюкзак із продуктами, ризикуючи при цьому, що вони зіпсуються на спеці. Все найнеобхідніше можна купити, прибувши на місце. Асортимент кожного з комфортних магазинів «АТБ» сьогодні перевищує 3,5 тисячі найменувань. Майже третина з них представлена товарами власних торгових марок. Це означає, що при максимальному рівні якості ціни на таку продукцію можуть бути нижчими на 30–40%, що дає українському туристу чудову можливість заощаджувати кошти сімейного бюджету.
Більше того, цінова політика компанії залишається незмінною більше чверті століття – вартість продуктів у маркетах цієї торговельної мережі, яка має вже майже чотири мільйони постійних клієнтів, завжди на 10–15% нижча за середньоринкову. Секрет максимально доступних цін в «АТБ» доволі простий – це робота з постачальниками без посередників, системне впровадження інноваційних технологій, динамічне розширення карти присутності, а також оптимізація багатьох бізнес-процесів і орієнтація на потреби клієнтів. Турист із Вінниці, відправившись у подорож країною, матиме можливість вигідно купити продукти в одному з маркетів «АТБ».