Літній парфумерний гардероб: оригінальні форми та цікаві пропозиції

Пропонуємо огляд модних тенденцій, характерних для парфумерії у 2020 році. Треба визнати, що мода на парфумерію має циклічний характер і в ній практично не буває різких змін, а важливим орієнтиром є думка цільової аудиторії. Наприклад, більше третини жінок вибирають варіант унісекс, а майже 60% залишаються вірними жіночим композиціям. У пріоритеті як і раніше акорди, натхненні природою, а також гурманські духи, особливо з нотами кокоса й ванілі. Мускус, троянда, жасмин, мигдаль, вишневі та горіхові відтінки як і раніше в тренді, але наймоднішими вважаються деревні мотиви.

Змінився стиль оформлення. Якщо в минулому році ставка була зроблена на оригінальність форм, то сьогодні в пріоритеті класика та простота. Звичайно, несподівані рішення в оформленні флаконів обов'язково залишаться, але ця тенденція буде характерною переважно для тих марок, концепція яких ґрунтується саме на такому форматі. Але 75% жінок надають перевагу саме класичному пакуванню. Серед колірних рішень переважають різні відтінки рожевого й червоного, а також золотистий і бежевий. Познайомитися з колекцією новинок можна на сайті мультирегіонального інтернет-магазину MAKEUP https://makeup.com.ua/categorys/3/.

Пропонуємо альтернативні варіанти

  • Спрей для тіла. Досить легкий засіб, що складається з декількох нот з дуже м'яким звучанням. Основне завдання – надання покривам приємного аромату. Флакони часто виконані з пластику, мають компактну форму, тому їх можна носити з собою, брати в поїздки. Призначені ці композиції переважно для теплої погоди, оскільки холодне повітря нейтралізує їх м'який аромат. Стійкість зазвичай не перевищує 2-х годин, але продукт можна наносити протягом дня кілька разів. Приблизно 65% жінок готові в літню пору замінити духи на спрей для тіла.
  • Парфумований дезодорант. Виконує ароматизацію, що маскує неприємні запахи, якими супроводжується потовиділення. У класичній формі поєднує особливості дезодоранту та певної туалетної води, причому друга складова домінує. Ключовим компонентом рецептури є спирт, який адсорбує надлишки вологи та перешкоджає розмноженню мікроорганізмів.Перші варіанти відрізнялися невисокою стійкістю – приблизно 1-2 години, але сьогодні цей показник становить 12-24 години. Нанесення виконується шляхом розпилення з відстані 15 см. Застосовувати ці продукти можна щодня, за умови, що ввечері ви ретельно змиєте засіб. Не можна виконувати нанесення відразу після виконання депіляції або при порушенні цілісності шкірних покривів (тріщини, порізи). Не слід плутати парфумовані варіанти зі звичайними ароматизованими дезодорантами у формі спреїв. До другої групи товарів відносяться продукти з простими ароматами, що складаються з однієї ноти. Ці варіанти не розкриваються поступово, а одразу дають односкладовий насичений запах, який через деякий час втрачає інтенсивність. До складу таких засобів можуть вводитись антибактеріальні речовини (найчастіше – триклозан).
  • Гідролати. Являють собою випарені екстракти рослин на водній основі. Можуть наноситись як на шкіру так і на волосся. У цю категорію входять засоби, які виконують тільки ароматизацію або вирішують певні завдання, пов'язані з доглядом за покривами або пасмами. Наприклад, зволожують, тонізують, звужують пори, усувають лупу. Аромат зазвичай відповідає запаху рослини, яка піддавалася випарюванню, але бувають й виключення. Так півонія та бузок будуть пахнути свіжістю й зеленню.
  • Одеколон. На противагу іншим варіантам, одеколон став парфумерною класикою. Спочатку він називався кельнська вода. Автором продукту є італієць Йоган (Джованні) Марія Фаріна. Він досить довго експериментував з цитрусовими, деревними, трав'яними нотами і в 1709 році представив універсальну запашну композицію, яка сподобалася як чоловікам так і жінкам. На початку XX століття продукт став більш доступним, але поступово втрачав свою привабливість. У 50-80-е полиці магазинів були заповнені занадто гучними по звучанню композиціями, для яких була характерна примітивна побудова аромату. Такі варіанти абсолютно не підходили жінкам, тому у багатьох склався стійкий стереотип, що це виключно чоловічий продукт. На жаль, він зберігається й досі, хоча багато відомих брендів пропонують елітні жіночі варіанти, а також аромати унісекс. Концентрація запашних речовин становить 4-8% в 70-80% спирту. У пріоритеті цитрусові, квіткові, фруктові, деревні ноти. Середня стійкість становить 2 години, але важливою перевагою одеколонів є їх практичність, адже вони доречні там, де не прийнято голосно пахнути, наприклад, в театрі або тренажерному залі. Сучасні композиції цілком підійдуть для створення святкових і вечірніх образів в жарку погоду.

На завершення відзначимо, що відповідність обраного варіанту модним трендам не настільки важливо. Головне, щоб аромат гармоніював з вашими внутрішніми відчуттями та викликав позитивні емоції.


Переглядів: 2716
Поширень: 0