Українці, які постраждали від удару стихії, одержують від «АТБ» продуктові набори

Компанія «АТБ», що є багаторічним лідером вітчизняного ритейлу, розпочала реалізацію благодійного проєкту з наданню допомоги жителям західних областей України, які нинішнім літом постраждали від руйнівної повені. За офіційним даними, підтоплення за своїм масштабом значно перевищило стихійне лихо 2008 року: зруйновано мости, дороги, газопроводи та лінії електропередач, затоплено сотні житлових будинків. Попередньо підрахована сума збитків становитиме близько семи мільярдів гривень. Тисячі українських родин в одну мить втратили дах над головою та залишилися без засобів для існування.

Компанія «АТБ» максимально оперативно підключилася до надання допомоги людям у постраждалих західних областях – близько тисячі жителів регіону в містах і селах уже одержують від «АТБ» безплатні продовольчі набори.

Українці, які постраждали від удару стихії, одержують від «АТБ» продуктові набори

Ця торговельна мережа добре відома жителям нашої Вінниці своїм широким асортиментом гарантовано якісних продуктів і товарів першої необхідності. Такі маркети пропонують споживачам більш як 3,5 тис. найменувань. Компанія визначила доброчинність важливою частиною стратегії свого розвитку. Для надання системної підтримки тим категоріям громадян, які її потребують, створили Благодійний фонд «АТБ».

Як повідомив на своїй сторінці у Facebook Борис Марков, голова ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ», для допомоги жителям постраждалої від великої води Івано-Франківської області вже підготували 950 продуктових наборів. Кожен із таких пакетів зібраний з урахуванням основних потреб людини. Це різні крупи, макаронні вироби, консерви, питна вода.

Проєкт проводять разом із представниками районних адміністрацій тих населених пунктів, які потерпають від повені, адже саме місцева влада, у тому числі й у Вінниці, має списки осіб, яким треба надати підтримку.

Українці, які постраждали від удару стихії, одержують від «АТБ» продуктові набори

За інформацією «АТБ», допомогу одержать жителі більш ніж 80 населених пунктів області в Тлумацькому, Галицькому, Тисменицькому й інших постраждалих від стихії районах області, а також в Івано-Франківську. Співробітники магазинів і логістичних центрів мережі «АТБ», що розташовуються на території Івано-Франківської області, займаються формуванням таких продуктових наборів. Варто зазначити, що корпорація «АТБ» має великий досвід реалізації аналогічних гуманітарних проєктів з підтримки людей у важку хвилину. Раніше мережа реалізувала масштабну соціальну ініціативу з надання продуктових наборів під час суворого карантину, який був оголошений указом Кабінету Міністрів від 12 березня 2020 року: жителям 191 населеного пункту в 24 областях України передали продуктові набори і необхідні побутові товари на загальну суму 100 мільйонів гривень. Таку допомогу одержали приблизно 580 тисяч осіб. Це означає, що більш ніж пів мільйона українських родин отримали під час карантину продукти харчування від «АТБ», що було дуже важливо в умовах вимушеної ізоляції.

Дана благодійна акція корпорації «АТБ» стала найбільш масштабним проєктом за всі роки незалежності. Це чудовий приклад корпоративної соціальної відповідальності бізнесу, в тому числі й того, що провадить свою діяльність на території Вінницької області.

Українці, які постраждали від удару стихії, одержують від «АТБ» продуктові набори

Як соціально орієнтована та патріотична компанія «АТБ» допомагає українській медицині боротися з пандемією коронавірусу нового типу. Корпорація відгукнулася на прохання Офісу Президента й закупила у Франції для українських лікарень 12 сучасних лабораторних комплексів на суму 10 мільйонів гривень. Завдяки цьому обладнанню фахівці в режимі реального часу одночасно проводять сотні тестів, виявляючи COVID-19 і багато інших небезпечних інфекцій.  Діагностичні комплекси вже передані клінікам і лабораторним центрам Києва, Чернівців, Івано-Франківська, Дніпра, Херсона й інших постраждалих від коронавірусної інфекції міст.

Щодня 1126 магазинів «АТБ» у 290 населених пунктах 24 областей країни, включаючи й Вінницьку, відвідують майже 4 млн клієнтів.  У кожному з регіонів своєї присутності такі супермаркети стали важливою частиною інфраструктури.


Переглядів: 5493
Поширень: 0