2020-й рік став серйозним випробуванням на міцність як для українського бізнесу, так і для мільйонів громадян країни. Пандемія навчила нас берегти особистий простір, цінувати своє здоров'я та розумно витрачати сімейний бюджет.
Пристосуватися до нових умов і навчитися підтримувати звичний рівень життя в умовах нової реальності жителям Вінниці сьогодні активно допомагає найбільша торговельна мережа України – «АТБ». Багаторічний лідер ритейлу забезпечує українців гарантовано якісними, свіжими та безпечними продуктами за доступними цінами. Постійними клієнтами супермаркетів «АТБ» уже є майже чотири мільйони осіб у 24 областях країни, включаючи й Вінницьку. Їхня кількість постійно зростає, оскільки компанія використовує стратегію динамічного розвитку торговельної мережі, відкриває нові магазини, проводить модернізацію вже працюючих маркетів, розвиває логістичну інфраструктуру, підкорює нові регіони.
З початку нинішнього року в Україні прийняв перших клієнтів 61 новий супермаркет «АТБ». П'ятнадцять магазинів відкрилися після капітальної реконструкції. Тепер карта присутності найбільшої за багатьма показниками (асортиментом, кількістю співробітників, числом магазинів, товарообігом тощо) торговельної мережі включає 293 населених пункти нашої країни. У містах і селищах усіх областей України працюють 1137 супермаркетів «АТБ».
Важливо розуміти, що розширення торговельної мережі – це не стихійний процес. Усе здійснюється згідно з довгостроковою стратегією, розробленою в 2017 році. Це не тільки збільшення товарообігу та торговельних площ, але й впровадження інноваційних технологій у сфері енергозбереження, будівництва й архітектури. У нових супермаркетах «АТБ» використали концепцію енергоефективності. Вони пропонують клієнтам високий рівень сервісу та комфорту. Станом на поточний місяць уже приблизно третина торговельної мережі «АТБ» працює в оновленому форматі.
Паралельно із цим корпорація продовжує розширювати та модернізувати свою логістичну інфраструктуру – одну з найбільш розвинених у країні. Цього року планують запуск ще двох мультитемпературних розподільних центрів європейського зразка у Львівській і Одеській областях. Їхня загальна кількість становитиме 11, що дозволить продовжувати стрімко нарощувати обсяг товарообігу. Це означає, що ще більше громадян України одержать можливість купувати свіжі продукти за демократичними цінами.
За результатами шести місяців 2020 року корпорація «АТБ» збільшила товарообіг на 19%, якщо порівняти з аналогічним періодом 2019-го. Зараз цей показник становить 70,7 млрд грн. (включаючи ПДВ і акцизи) проти 59,4 млрд у першому півріччі минулого року.
Настільки солідні темпи зростання товарообігу «АТБ» демонструє не вперше. У 2017-му цей показник становив 80,2 млрд грн. (із ПДВ), роком пізніше він виріс до 103,9 млрд грн., а у 2019-му – до 126,8 млрд грн. Завдяки цьому створено десятки тисяч робочих місць, а мільйони гривень у вигляді податків і зборів спрямовано до бюджетів усіх рівнів, включаючи й нашу вінницьку міську скарбницю. Це саме ті гроші, які пішли на зарплати вчителям і медикам, на ремонт доріг, мостів, клінік та інфраструктури загалом.
Компанія продовжує виконувати й свою головну місію – безперебійно постачає якісні продукти широким верствам населення. У магазинах «АТБ» клієнтам пропонують різноманітний асортимент – більш ніж 3,5 тисячі найменувань гарантовано якісних продуктів харчування та товарів першої необхідності. Цінова політика лідера вітчизняного ритейлу всі роки діяльності залишається незмінною – ціни в «АТБ» традиційно на 10–15% нижчі за середньоринкові.
«Ситуація з коронавірусом була краш-тестом для операторів продовольчого ринку, в тому числі й для нас. Вважаю, що ми гідно подолали це випробування. Для торговельної мережі ефективність, надійність, безпека є питаннями корпоративної стратегії. Більше того, сьогодні вони мають величезне значення для продовольчої й епідеміологічної безпеки країни», – поділився голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.
Нагадаємо, що цього року почав працювати перший в Україні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. У всіх містах, де є магазини цієї мережі, процес від приймання й обробки замовлення до адресної доставки займає менше однієї години.
У 2020-му лідер вітчизняного ритейлу передав більш як 110 мільйонів гривень на благодійність, а також ініціював найбільш масштабний проєкт адресної допомоги в історії країни. Компанія закупила сучасне французьке обладнання для українських лікарень, лабораторій і діагностичних центрів, які беруть участь у боротьбі з пандемією коронавірусу.