Багато з того, від чого залежить рівень життя більшості вінницьких родин, фінансується з бюджету. Кожен бізнес, який справно сплачує податки в нашому регіоні, щомісяця інвестує в поліпшення добробуту населення. Наочним прикладом може бути діяльність багаторічного лідера галузі роздрібної торгівлі – «АТБ». Піклуючись про майже чотири мільйони клієнтів, компанія дотримується стратегії динамічного розвитку. Навіть у нинішньому важкому році за перше півріччя корпорація «АТБ» оновила свій рекорд щодо обсягу сплати податків і зборів, спрямувавши до бюджетів усіх рівнів, у тому числі й до міської скарбниці Вінниці, 7,57 млрд грн. (включаючи митні платежі та ЄСВ). Цей показник на 32,5% перевищує дані за аналогічний період минулого року.
«Цей рік, незважаючи на надзвичайно складні обставини, в яких опинився бізнес у результаті пандемії коронавірусу, корпорація «АТБ» проходить упевнено, залишаючись лідером ринку й одним із найбільших платників податків в Україні…
Можу навести два приклади:
- сума сплачених нами податків за пів року в три рази перевищує річний (!) бюджет таких міст, як Суми, Херсон, Черкаси, Тернопіль, Луцьк;
- сплачені нами за перше півріччя податки у два рази перевищують суму держінвестицій у будівництво нового аеропорту в Дніпрі.
Коли ставлять запитання, що таке соціально відповідальний бізнес, для мене відповідь очевидна. Це не тільки благодійні проєкти, соціальні ініціативи, нові робочі місця. По-перше, це прозора та системна діяльність бізнесу в наших непростих економічних реаліях. По-друге, ефективне використання зроблених бізнесом інвестицій органами центральної та місцевої влади», – повідомляє на своїй сторінці у Facebook Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».
Важливо, що настільки високі темпи збільшення бюджетних платежів компанія демонструє вже кілька років поспіль. За підсумками 2019-го корпорація посіла перше місце по галузі в рейтингу найбільших представників бізнесу за обсягом перерахованих платежів до бюджетів.
«АТБ» є однією з найпрозоріших і найвідкритіших компаній України. У 2019 р. до бюджетів різних рівнів і спецфондів вона спрямувала 12,6 млрд грн., що на 34% перевищило показники попереднього періоду.
Компанія «АТБ» своїм основним завданням вважає забезпечення населення якісними продуктами за доступними цінами. Як і раніше, вартість товарів у 1137 супермаркетах торговельної мережі на 10–15% нижча за середньоринкову. Магазини лідера українського ритейлу вже відкрили в 293 населених пунктах 24 областей країни, включаючи й Вінницьку. Асортимент таких дискаунтеров перевищує 3,5 тис. найменувань. Це гарантовано свіжі продукти та якісні товари першої необхідності. Більш як чверть запропонованих покупцям товарів становить продукція власних торгових марок.
Для комфорту та безпеки мільйонів клієнтів компанія «АТБ» почала використовувати принципово новий для українського ринку напрямок ритейлу. В Україні з'явився перший продуктовий інтернет-магазин повного циклу. Весь процес від оформлення замовлення до його отримання займає менше однієї години. Для українців також почали працювати сервіси попереднього замовлення й адресної доставки продуктів.
Це дозволило мільйонам громадян, у тому числі й жителям Вінниці, не відчути дефіциту якісних продуктів і при цьому заощадити гроші.
Завдяки таким проєктам «АТБ» змогла відчутно збільшити товарообіг і перерахувати 4,83 млрд грн. податків до держбюджету, 1,62 млрд грн. – до місцевих бюджетів, а 1,12 млрд грн. – до цільових фондів. Це дуже важливо у складний час карантину. Після реформи децентралізації чимала частина сплачених відповідальним бізнесом коштів залишається на місцях. Їх спрямовують на боротьбу із пандемією, ремонт доріг, шкіл, лікарень, будівництво парків, мостових переходів тощо. Також ці гроші йдуть на зарплати працівникам бюджетної сфери, виплату пенсій, соціальної допомоги і субсидій, які після підвищення комунальних тарифів стали справжнім порятунком для багатьох українських родин. Кожна компанія, яка наповнює бюджет, робить свій внесок у поліпшення рівня життя в нашій країні.