Впродовж тижня блогерів та журналістів знайомили з туристичними родзинками Вінниччини

Майже тиждень тривав інформаційний тур, який презентував українським туроператорам, блогерам і журналістам туристичний потенціал нашого регіону та, зокрема, столиці Поділля. Цей захід не лише переконав учасників у тому, що подорож Вінниччиною треба планувати на кілька днів, а й показав, наскільки різноманітними, повними цікавих відкриттів та захопливих вражень можуть бути мандрівки без перетину кордонів України.

На виконання міської й обласної програм розвитку туризму інформаційний тур організували Вінницька міська рада та Вінницька ОДА. Його учасниками стали представники ЗМІ (телеканали «1+1», «Україна», «СТБ», мультимедійні видання «Міжнародний туризм», Vesti.ua, Tochka.net, «Світ туризму», Travel Press Club, «Урядовий кур’єр»), туристичних компаній (Incomartour 93, «Андреоллі-тур», «Каліпсо Україна», «Київський Супутник», «ПартнерТурГруп», «Намі») та тревел-блогерки (Ганна Бурлака зі своїм ютуб-каналом, Наталя Михальченко з медіапроєктом UA Travels та Ірина Журавель з проєктом «Сам собі Колумб»). 

Впродовж тижня блогерів та журналістів знайомили з туристичними родзинками Вінниччини

Усі вони представляли не лише різні галузі, пов’язані з туризмом: учасники приїхали з різних куточків України (Львів, Івано-Франківськ, Хмельницький, Київ, Черкаси, Дніпро), що доводить легкість відвідин подільського краю мандрівниками з багатьох регіонів країни.

Програма інформаційного туру була сформована так, щоб довести: подорожувати Вінниччиною буде цікаво не лише мандрівникам, які потрапили сюди вперше, а й тим, хто бував тут раніше, чи досвідченим туристам, яких уже важко здивувати. 

Першу частину подорожі гості знайомилися з Вінницею в супроводі представників департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради. За два дні учасники дізналися про знакові періоди з історії життя міста через екскурсії учасників Школи вінницького гіда та відвідини Спасо-Преображенського кафедрального собору й підземель Костелу Пресвятої Діви Марії Ангельської. Побачили найкращі краєвиди Південного Бугу під час прогулянки на катері, відвідали унікальні музеї міста: музей-садибу Миколи Пирогова, Музей моделей транспорту,  Автомотовелофототелерадіомузей, Музей Повітряних Сил ЗСУ, Музей вінницького трамвая. 

Впродовж тижня блогерів та журналістів знайомили з туристичними родзинками Вінниччини

Також гості роздивилися найулюбленішу прогулянкову локацію вінничан – проспект Космонавтів, скуштували найсмачніші страви української, єврейської, польської та чеської кухонь у тематичних ресторанах «Нова Провінція», «Вінницька Реберня», «Кінь у протигазі» та Vltava.

Наступні два дні інфотурівці у супроводі представників департаменту міжнародного співробітництва та економічного розвитку Вінницької ОДА подорожували областю, де вони познайомилися з найвідомішими історичними, сакральними, мальовничими та відпочинковими локаціями Вінниччини. 

Наприкінці подорожі мандрівники відвідали центр давніх ремесел «Дунстан», майстер-клас подільської кухні від гастрогідеси Олени Павлової та екскурсію від виробника кондитерських візитівок міста «Солодка Мрія». Представники турсфери й українського інфопростору на власному досвіді переконалися, наскільки різноплановим і комфортним може бути відпочинок у Вінниці та її околицях. 

Впродовж тижня блогерів та журналістів знайомили з туристичними родзинками Вінниччини

«Мені Вінниця схожа на великий заміський комплекс, куди приїжджаєш відпочити від міської метушні, оздоровитися, насолодитися природою та розміреністю. Такий собі губернський сад. Можливо тому, що тут дійсно були раніше сади, і аристократія зупинялася відпочити дорогою на південь або в Європу», – пише у своєму інстаграм-блозі Ірина Журавель.

«Драйв та насичення останнього тижня переповнюють! На Вінниччині стільки всього є подивитися! І я вдячна організаторам, що вони вмістили у програму все», – ділиться першими враженнями про вінницьку подорож блогерка Ганна Бурлака.

Вже найближчим часом на центральних українських телеканалах, медіапорталах і в блогосфері з’явиться більш ніж 15 сюжетів і репортажів про туристичні «магніти» Вінниці й області, а туроператори сусідніх областей напрацюють нові цікаві маршрути на вікенди для своїх клієнтів.



Переглядів: 2826
Поширень: 1