Сьогодні майже чотири мільйони українців, включаючи й жителів нашої Вінниці, є постійними клієнтами торговельної мережі «АТБ». Цей показник постійно збільшується, оскільки в 24 областях країни вже працюють 1148 супермаркетів цієї торговельної мережі.
Основними перевагами «АТБ», завдяки яким мешканці 296 населених пунктів країни віддають перевагу лідерові вітчизняного ритейлу, вважають гарантовану якість товарів, їхню безпеку, різноманітний асортимент, комфорт торгових залів для покупців та економію.
Нагадаємо, що на прилавках кожного із магазинів цієї торговельної мережі представлено більш як 3,5 тисячі найменувань свіжих продуктів і якісних товарів першої необхідності. «АТБ» піклується про покупців: системно впроваджує інноваційні технології в сфері ритейлу, архітектури, енергозбереження, будівництва тощо. У приміщеннях магазинів завжди підтримується комфортний мікроклімат. Супермаркети, що працюють у режимі 24/7, обладнані так, щоб у прикасових зонах не було черг, а переміщення з візком або кошиком торговим залом було зручним. Навіть у найспекотніший день тут можна відпочити, насолодитися фрешем. А от прохолодним ранком або вночі приємно зігрітися та збадьоритися ароматною зерновою кавою – у таких магазинах встановили сучасні автомати.
Примітно, що під час однієї зі своїх нещодавніх поїздок регіонами України президент Володимир Зеленський зайшов за стаканчиком кави саме до супермаркету «АТБ».
Це не рекламний трюк – просто це зручно, комфортно та смачно!
Подбали в «АТБ» і про клієнтів, які приїжджають за покупками на власному авто. Біля магазинів обладнали просторі паркування зі зрозумілою схемою руху та встановили камери відеоспостереження. Місце для авто тут знайдеться будь-якого часу доби.
На стадії реалізації зараз перебуває ще один цікавий проєкт. У магазинах торговельної мережі зараз встановлюють поштомати «Нової пошти», що дозволить об'єднати похід за продуктами з одержанням посилки.
Одним із найбільш важливих для клієнта факторів є якість продуктів. У мережі «АТБ», що працює на українському ринку ритейлу вже більше чверті століття, цьому питанню приділяють величезну увагу. Компанія вибудувала складну багаторівневу систему контролю якості. Тут регулярно проводять ретельні внутрішні перевірки та суворі міжнародні аудити. Супермаркети «АТБ» уже кілька років проходять сертифікацію на відповідність загальновизнаному стандарту ISO 22000:2005. У його основу покладені принципи Hazard Analysis and Critical Control Points. Контролюють весь шлях продукту: виробництво, зберігання, транспортування.
Більше того, до цього процесу компанія підключила і найсуворіших ревізорів – мільйони своїх клієнтів. У всіх магазинах мережі діє програма «Гарантія свіжості», за умовами якої тому, хто знайшов продукт зі строком придатності, що сплив, компенсують його вартість у трикратному розмірі. Але, слід зізнатися, випадків такого легкого заробітку зовсім небагато, оскільки на прилавки магазинів «АТБ», у тому числі й у Вінницькій області, можуть потрапити тільки якісні продукти.
Водночас клієнт має реальну можливість заощаджувати значні суми на покупках. Ціни на будь-які продукти в торговельній мережі «АТБ» традиційно нижчі за середньоринкові на 10–15%. Компанія працює з виробниками тільки напряму, не використовуючи послуги посередників, не витрачає великі суми на рекламу тощо. Також у супермаркетах «АТБ» щотижня проводять акції та діє бонусна програма, завдяки чому ціна може бути знижена на 40% і навіть більше.
Як бачимо, найбільший ритейлер України допомагає кожному своєму покупцеві заощаджувати кошти сімейного бюджету та при цьому отримувати гарантовано якісні продукти.
Клієнти найбільшої торговельної мережі країни також можуть одержати коштовні призи. Приміром, цього року компанія провела безпрецедентну за масштабами та призовим фондом акцію «В «АТБ» купуй – АВТО наближай!». Усього за 15 днів серед покупців «АТБ» розіграли п'ятнадцять новеньких іномарок. Сміливому проєкту не перешкодили навіть пандемія китайського коронавірусу та національний карантин, що розпочався.