Вінничанка отримала звання «Мама року» в щорічній премії від лінії магазинів «EVA»

Наприкінці липня завершилася четверта премія «Мама року» від Лінії магазинів «EVA». 13 переможниць у різних номінаціях отримали свій титул, подарунки від партнерів проекту та суперприз – вихідні у заміському SPA-комплексі з програмою перевтілення.

Цього року в проекті було отримано понад 500 щирих та вражаючих історій про унікальне материнство кожної учасниці. Переможницею в номінації «Сімейний затишок» за версією експертів стала українка з міста Могилів-Подільській Вінницької області Лариса Жарлінська. Історію про Ларису написали та розмістили на сайті син з невісткою, а сама «Мама року» дізналася про те, що була номінована, вже після своєї перемоги. Історія під назвою «Моя мама-оптимістка» розчулила та підкорила експертів своєю щирістю: «З такою матір'ю, як моя, не страшні будь-які життєві перешкоди, думки про майбутнє. Я вдячний їй за виховання, любов, підтримку, яку отримував і отримую до сьогоднішнього дня», – розповідає Ян Жарлінський, автор історії. За його словами, спочатку він не міг визначитися із номінацією для подачі історії, але потім зрозумів, що найбільше вдячний матусі саме за той сімейний затишок, який їй вдалося створити в їхній домівці – «Моя мама - любляча дружина! Зараз багато сімей розпадаються, не встигнувши повноцінно створитися. А мої батьки живуть душа в душу вже багато років. Я щасливий, що народився в такій сім'ї, де мене завжди любили, дбали і стали прикладом для подальшого мого шляху. Адже якщо твої батьки щасливі, то і ти щасливий».

Вінничанка отримала звання «Мама року» в щорічній премії від лінії магазинів «EVA»

Кульмінацією проекту стала конференція «Мама може», яка зібрала в м. Київ мам-переможниць та біля 150 українок. Ділилися знаннями з учасницями постійні експерти проекту – фітнес-експерт Юлія Черницька, сімейний психолог Любов Лоріашвілі, автор проекту «Счастливая семья» Альона Могила, головний редактор журналу «Наталі» Ірина Трухачова і стиліст Марія Піон, а також спеціально запрошені гості – власниця мережі салонів краси Тетяна Бойко та професійний коуч Алла Заднепровська. Особливі слова привітання та натхненну сесію про секрети щастя та особистої реалізації кожної мами цьогорічні переможниці та гості заходу отримали від зіркового спікера конференції Маші Єфросиніної.

«Премія Мама року – важливий соціальний проект для нашої компанії. Він дозволяє нагадувати мамам з усієї України про їх надзвичайну роль і внесок в їх родини. Ми бачимо як цей проект змінює життя наших переможниць, тому цього року разом з нашими партнерами вирішили зробити більше і подарувати натхнення усім бажаючим на конференції «Мама може». І щасливі від того, що отримали такий позитивний відгук від аудиторії. Це значить, що ми все робимо правильно, – зазначила Анна Грішина.

Довідка

Щорічна премія «Мама року» присвячується дбайливим, надихаючим, гарним, стильним, успішним, добрим, енергійним і талановитим мамам. Раз на рік оголошується конкурс, в якому беруть участь жінки з усієї України. Переможниць обирають за результатами оцінки експертів та інтернет-голосування. Можна взяти участь, розказавши про себе, свою маму, дружину або подругу в одній з 6 номінацій «Натхнення», «Велике серце», «Сімейний затишок», «Спорт», «Супербабуся» та «Мій Дім – моя EVA».

Партнерами проекту в 2018 році виступили бренди Loreal, Maybelline, Garnier, Mixa, Oral-B, Always, Discreet, Ariel, Dove, Rexona, Чистая линия, Черный Жемчуг, Persil, Perwoll, Losk, Colgate, Palmolive, Taft, Schauma, Pallete, Johnson’s, Carefree та O.b. Партнерами конференції стали Schwarzkopf, Aroma Kava, Coca Cola та Наш формат.

Лінія магазинів EVA —  українська національна торговельна мережа (з роздрібною та онлайн-торгівлею). В магазинах представлена декоративна косметика, засоби для догляду за обличчям і тілом, парфумерія, біжутерія, аксесуари, побутова хімія та товари для дому, продукція для догляду за дітьми, товари для тварин. Мережа посідає лідерську позицію на ринку drogerie України (товари повсякденного попиту) та складається з  понад 700 магазинів, 30 000 асортиментних позицій та 37 власних торгових марок. Магазини мережі представлені в усіх областях України.


Переглядів: 3090
Поширень: 0