Вінницький стандарт гостинності сприятиме встановленню високого рівня обслуговування та сервісу в готельно-ресторанній сфері Вінниці з акцентом на особливій якості локального продукту. До участі запрошуються представники і представниці сфери HoReCa.
29 вересня - 1 жовтня відбудеться воркшоп з розробки Вінницького стандарту гостинності. До участі запрошуються власники (-ці) та топ-менеджери (-ки) закладів розміщення та харчування.
Організатори запрошують представників/представниць сфери HoReCa, які бажають долучитися до розробки стандартів обслуговування у Вінниці і визначити особливості вінницької гостинності. Для цього потрібно заповнити реєстраційну форму за посиланням
Реєстрація триває до 25 вересня включно. Кількість місць обмежена. Учасники та учасниці будуть відібрані за рівнем мотивації.
Триденний практичний семінар відбудеться в селі Буша Ямпільського району Вінницької області. Організатори забезпечують трансфером, проживанням та харчуванням.
Роботу координуватиме експертка з продажу і сервісу, сертифікована бізнестренерка, спеціалістка зі створення і впровадження стандартів Оксана Марусич.
Під час триденної практичної сесії учасники та учасниці за кураторства тренерки розглянуть сучасні тенденції у сфері гостинності та сервісу; ознайомляться з прикладами міжнародних стандартів закладів сфери гостинності; визначать культурний, ментальний, історичний контекст вінницької гостинності; сформують візію, місію та цінності тих, хто дотримується стандарту; обговорять елементи сервісу й надання послуг відповідно до стандарту.
Захід пройде в рамках проекту “Вінницький стандарт гостинності: програма посилення конкурентоспроможності туристичної індустрії Вінниці”, який реалізує ГО “Спілка підприємців “СТІНА” за фінансування Уряду Канади через Фонд сприяння розвитку малих і середніх підприємств проекту міжнародної технічної допомоги “Партнерство для розвитку міст” (Проект ПРОМІС) та за підтримки Вінницької міської ради. Проект має на меті посилення конкурентоспроможності малого та середнього підприємництва Вінниці у сферах туризму та гостинності за рахунок удосконалення сервісу, консолідації середовища та вироблення стандартів обслуговування.