В Україні починається друга хвиля пандемії коронавірусу. Число нових випадків зараження за добу перевищило сім тисяч осіб – і продовжує зростати. При цьому осінній пік коронавірусного зараження ще не пройдено. Медики готуються відкривати спеціальні пункти допомоги та закликають громадян піклуватися про своє здоров'я: за можливості уникати великого скупчення людей, носити захисні маски, часто й ретельно мити руки.
Багато жителів Вінниці й області відкрили для себе нові сервіси й інноваційні рішення, які мінімізують ризик зараження. Приміром, усе більшою популярністю серед покупців користується перший в Україні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. Він відкрився навесні поточного року, ставши порятунком для громадян, у тому числі й жителів нашого міста, в умовах суворого національного карантину. Цей новий для української галузі роздрібної торгівлі сервіс дозволив мільйонам українців підтримувати гідний рівень життя, купувати улюблені продукти й при цьому заощаджувати сімейні кошти. В асортименті онлайн-магазину «АТБ» представлено понад сім тисяч найменувань гарантовано свіжих продуктів і якісних товарів першої необхідності. Найбільшим попитом зараз користуються категорії «Бакалія», «Алкоголь» і «Молочна продукція».
Приймання замовлення, його обробка та доставка обраних товарів на зазначену клієнтом адресу у Вінниці займають менше двох годин (часто все відбувається навіть оперативніше). Також варто зазначити, що ціни в інтернет-магазині такі самі, як і у звичайному супермаркеті «АТБ» – як правило, на 10–15% нижчі за середньоринкові. Коли ж покупець хоче придбати в найбільшій українській торговельній мережі акційні пропозиції або ж зупиняє свій вибір на продукції власних торгових марок «АТБ», то заощадити може 40% і навіть більше. Корпорація «АТБ» володіє чотирма власними торговими марками, що належать до різних цінових категорій. Преміальний сегмент представлений ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», середній плюс – «Спецзамовлення “АТБ”», середній – ТМ «Своя лінія». Найбільш ощадливу продукцію пропонує ТМ «Розумний вибір». Це здорові продукти, які не поступаються у якості товарам розкручених брендів, хоча коштують набагато дешевше.
«Ринок онлайн-торгівлі в Україні стрімко росте. Пандемія тільки прискорила цей процес. Зараз ми є свідками трансформації роздрібного ринку в Україні, бо ситуація змусила покупця подолати свої страхи та недовіру до купівлі товарів онлайн і платежів в Інтернеті та зрозуміти, що це зручно й безпечно», – повідомив в одному з нещодавніх інтерв'ю генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.
Про зростання популярності інтернет-магазину «АТБ» серед громадян України також можна судити за середнім чеком (підсумковий виторг ділять на кількість чеків), який зараз становить 500–700 гривень. Це є досить солідним показником для будь-якого маркету, особливо якщо враховувати, що інтернет-магазин відкрився менше року тому і став новим явищем у галузі роздрібної торгівлі країни. За статистикою, близько 65% онлайн-покупок тепер українці роблять за допомогою смартфонів, користуючись мобільними додатками. І ця цифра продовжує збільшуватися.
«По суті, ринок онлайн-торгівлі продуктами харчування почав активно розвиватися лише в 2020 році, коли на нього вийшли всі ключові гравці ринку. У покупця до цього часу просто не було можливості зрозуміти, які переваги він одержує. Тому першочергове наше завдання – поламати стереотипи та прищепити звичку робити те, що зручно та безпечно!» – пояснив Борис Марков.
Пандемія коронавірусу та карантинні обмеження дали потужний імпульс розвитку онлайн-ритейлу. Якщо раніше цей вид торгівлі розглядали, скоріше, як доповнення до основного напрямку діяльності, то тепер він продемонстрував свою ефективність і швидко набирає обертів. Навіть ті вінничани, які ставилися до купівлі товарів онлайн із недовірою, зараз переконалися на власному досвіді, наскільки це просто та комфортно.