За 11 місяців 2020го року порівняно з рекордним 2019 роком у Вінниці відбулося падіння на 54 % в сумі туристичного збору (до 894 тис. грн на противагу майже 2 млн) та кількості ночівель (34,7 тис. на противагу 76 тис.), водночас різкий спад податкових надходжень продемонстрували лише туристичні компанії; готелі, ресторани та музеї зуміли втримати відносну стабільність. Фактично туристичний сезон 2020 року у Вінниці звузився до 3,5 місяців (кінець червня — початок жовтня), з яких лише 2 припали на роботу світломузичного фонтану. Туристична пропозиція міста змогла швидко переорієнтуватися на запити мандрівників в реаліях карантину.
«У перші ж тижні карантину туристична галузь шукала формати переходу в онлайн-промоцію та напрацьовувала прийнятні умови для виходу з жорсткого локдауну, — коментує ситуацію директор департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради Олександр Вешелені. — Попри те, що було втрачено найбільш насичені для Вінниці травень і червень, за літні місяці з’явилися нові екскурсійні та розважальні продукти, якими туристи могли наповнити свою мандрівку».