На новорічні свята вихідними у центрах надання адмінпослуг міста будуть 1, 2 та 3 січня. Далі Прозорі офіси працюватимуть за звичайним графіком 4 та 5 січня, а 6 січня – до 16:00. Прийом, як і зараз, буде здійснюватися за попереднім записом. З 7 по 10 січня – вихідні дні.
Прийом громадян адміністраторами Центру надання адміністративних послуг «Прозорий офіс» та його територіальними відділеннями проводиться з 9:00 до 17:00 без обідньої перерви.
«Ми нагадуємо вінничанам, що для отримання консультації та для попереднього запису потрібно зателефонувати у кол-центр Прозорого офісу за номером 65-50-50. Також вінничани можуть отримувати інформацію через сторінку у мережі Фейсбук https://www.facebook.com/DAPVMR . Окрім цього, на сьогодні чимало послуг можна замовити онлайн через «Персональний кабінет», що на офіційному сайті міської ради», – каже директор департаменту адміністративних послуг міської ради Ірина Копчук.
Онлайн надаються такі послуги: оформлення ФОП і ТОВ, допомога при народженні дитини, будівельні послуги. Також онлайн можна отримати архівні довідки; документи, пов’язані з земельними, містобудівними та архітектурними питаннями (наприклад, витяг з плану зонування, надання обмежень на використання садибної земельної ділянки, довідка про присвоєння назви проїзду в садовому товаристві) та інші. Через «Персональний кабінет» можна замовити довідку про невідвідування дитячого дошкільного закладу, направлення в дошкільні навчальні заклади (групи) компенсуючого типу тощо. Загалом – 38 онлайн послуг.