За результатами моделювання, оптимальним рішенням для досліджуваного перехрестя є світлофорне регулювання зі створенням острівців безпеки, додаткових смуг на перехресті, значним зменшенням площі перехрестя (між “стоп-лініями”), каналізування правоповоротних потоків та безконфліктним пофазним роз’їздом. Рішення також передбачає створення велопереїздів та збільшення площі ділянок озеленення. Моделювання виконували фахівці компанії «Оресунд» на замовлення вінницького КП «Агенція просторового розвитку».
Необхідність знайти рішення для підвищення пропускної здатності цього перехрестя виникла у зв’язку із збільшенням інтенсивності транспортних потоків у Вінниці.
Представники КП «Агенція просторового розвитку» повідомляють, що за результатами моделювання звичайний круговий рух, а також вдосконалений варіант типу «турбокарусель», не дають досягнути збільшення пропускної здатності вузла через високу теперішню інтенсивність потоків транспорту та пішоходів. Навпаки круговий рух зменшує пропускну здатність перехрестя.
“Після проведених досліджень та наданих урбаністами висновків департамент комунального господарства та благоустрою міської ради планує приступити до виготовлення проєктно-кошторисної документації на проведення у подальшому цих робіт”, - повідомляють на сайті міської ради.