У Вінниці запрацював муніципальний чат-бот СВОЇ. Він розроблений для покращення взаємодії громадян із Вінницькою міською радою. Сервіс впроваджується Вінницькою міською радою за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та фінансується урядом Швейцарії.
Чат-бот “СВОЇ” кілька місяців працюватиме в тестовому режимі. За цей час розробники будуть опрацьовувати відгуки вінничан та вдосконалювати роботу сервісу.
Щоб користуватись чат-ботом СВОЇ, достатньо мати на смартфоні Viber або Telegram. Спеціальний додаток завантажувати не потрібно. Актуальні посилання та QR-коди для підключення до сервісу можна знайти за ЦИМ посиланням. https://www.vmr.gov.ua/Lists/ChatBot/Default.aspx.
Щоб розпочати роботу із чат-ботом, потрібно натиснути «Розпочати/Start».
Чат-бот містить чотири блоки: «Послуги», «Я+Влада», «Моє місто», COVID-19.
- У блоці «Послуги» громадяни можуть дізнатися адресу чи графік роботи ЦНАП чи знайти, як замовити послугу онлайн. Cеред доступних сервісів — замовлення різних документів, наприклад, витягу про земельну ділянку, довідки про відсутність судимості, довідки з реєстру нерухомості, послуги єМалятко, відкриття ФОП, отримання ліцензій та дозволів тощо.
- Діалог боту покроково надає інформацію про порядок та умови отримання послуг, залежно від конкретної ситуації (вік, громадянство, де видані документи /підконтрольна Україні чині територія/), які можуть впливати на умови отримання послуги, вартість та строки надання послуг, інформацію про місце отримання послуг, про відділення Прозорого офісу та містить певні застереження, визначенні законодавством.
- Блок «Я+Влада» дозволяє написати звернення до ЦНАП, оцінити роботу чиновників чи комунальних установ, підтримати проєкт громадського бюджету чи підписати петицію до місцевої влади. Варто зазначити, що чат-бот має прямий зв’язок із порталом електронної демократії E-DEM, до якого підключений Вінницька міська рада.
- Блок «Моя громада» є довідником інформації про місцеві заклади та служби, останні новини та події у Вінниці. У даному розділі існує можливість ознайомитись з новинами міста (за промовчуванням підключено новини з сайтів міськради та «Моя Вінниця»).
У меню сервісу існує можливість отримати консультацію по найбільш популярних адміністративних послугах, дізнатися інформацію про місце та умови їх отримання, записатись до електронної системи управління чергою до відділень ЦНАП, замовити та/або отримати послуги в електронному вигляді через державні та муніципальні сервіси, отримати відповіді на часті питання, - повідомляють на сайті Вінницької міської ради.
Також завдяки чат-боту вінничани можуть дізнатися, як зареєструватися на вакцинацію і де протестуватись на COVID-19.