Проекти брендингової агенції та клінінгової компанії стали переможцями конкурсу бізнес-проектів «Vinidea» 

Учора у Вінниці підбили підсумки реалізації першого конкурсу бізнес-проектів «VINIDEA», який було реалізовано в рамках заходу «Молодіжне підприємництво» Програми розвитку малого та середнього підприємництва Вінницької міської територіальної громади на 2021-2023 роки. 

У рамках конкурсу учасники пройшли навчання, протягом якого, за участі цікавих спікерів, мали змогу отримати нові знання та навички, які допомогли їм вдосконалити свої бізнес-ідеї та проєкти. Після проходження навчання учасники презентували свої проєкти, серед яких було обрано переможців у двох номінаціях.  

Метою конкурсу є популяризація ідей підприємництва в молодіжному середовищі, заохочення та підтримка підприємницьких ініціатив, формування у молоді підприємницьких і особистісних компетенцій, достатніх для створення власного бізнесу, розвиток ділової активності молоді. 

Переможцем у номінації «Кращий бізнес-проект» став проєкт Брендингової агенції «Rembrand», а у номінації «Кращий проєкт соціального підприємництва» - проєкт Клінінгової компанія «Fresh space». 

Сучасна молодь зацікавлена в створенні та розвитку власного бізнесу, який дасть можливості максимально реалізувати свій творчий потенціал та досягти фінансової незалежності, саме тому, Вінницька міська рада прагне розвивати бізнес-навички нашої молоді задля їх розвитку та, як наслідку, економічного зростання нашого міста, - повідомляють на сайті міськради.  
 

 
 



Переглядів: 3061
Поширень: 3