Вдруге, з 2016 року, проводиться опитування мешканців українських міст. Його мета - допомогти ефективно розробити нову Маркетингову стратегію міста.
Заповнити опитувальник можна за посиланням https://cutt.ly/kRhtXUN .
У 2018 році Вінниця однією з перших в Україні затвердила Маркетингову стратегію міста, розроблену за підтримки канадського проєкту ПРОМІС. Такий документ допоміг залучити більшу кількість інвесторів та туристів і, в результаті, збільшити присутність Вінниці в інформаційному полі.
Згодом «Дієвий маркетинг громади» був визначений як ціль нової Стратегії розвитку Вінницької міської територіальної громади до 2030 року — Стратегії 3.0.
У вересні цього року розпочали комплекс досліджень, вони допоможуть спланувти комунікацію та промоції Вінниці.
Протягом кількох тижнів тривало опитування вінничан щодо особливостей сприйняття ними свого міста. Його результати планують оприлюднити у листопаді. Вони допоможуть зрозуміти, наскільки містяни люблять Вінницю та готові розповідати про неї людям з інших регіонів.
На завершальному етапі маркетингове дослідження туристичної привабливості «Міста ідей», покаже динаміку вражень і поведінки туристів у порівнянні з допандемічним 2019 роком.
Нове опитування, розпочате сьогодні, 21 жовтня, допоможе визначити рівень обізнаності мешканців українських міст поза межами області про товари та послуги, які виробляються та надаються у Вінниці, а також про культурні події, які відбуваються в місті.
Результати опитування будуть використані робочою групою для визначення складових майбутньої маркетингової стратегії, яка дозволить дієво конкурувати з іншими містами як в Україні, так і за її межами.
Опитування анонімне і проходитиме до 3 листопада в онлайн-форматі за посиланням https://cutt.ly/kRhtXUN. Робоча група звертається до вінничан з проханням поширювати інформацію про опитування серед мешканців інших українських регіонів для отримання повної картини про впізнаваність вінницьких товарів, послуг і подій.