Торговельна компанія наразі перебуває під тиском численних інформаційних атак, але жодні замовні публікації недоброзичливців не зможуть зупинити розвиток мережі
Інформаційні війни останнім часом стали нормою не лише у політиці, але й у сфері вітчизняного бізнесу. Експерти фіксують збільшення кількості замовних негативних матеріалів у ЗМІ та соціальних мережах, які стосуються діяльності найбільш успішних українських компаній. Не стала винятком і корпорація «АТБ», яка наразі володіє 954 магазинами в 247 населених пунктах України (сьогодні для нашої країни це галузевий рекорд). Керівництво підприємства погоджується із фактом наявності інформаційної війни проти нього та розповідає, яким чином протистоятиме цьому явищу.
«За двадцять п'ять років свого розвитку групі «АТБ» неодноразово доводилося відстоювати свою ділову репутацію і боротися за прийняття справедливих рішень у судах. Принципова позиція компанії – вирішення будь-якого конфлікту має відбуватися виключно у правовому полі та у цивілізований спосіб», – зазначає Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ». Недоброзичливці використовують різні ресурси та методи, аби поширити неправдиві повідомлення. Втім завдання кривдників зрозуміле – дискредитувати компанію, розповідаючи про нібито зв’язки із сепаратистами, неякісну продукцію на полицях тощо.
Щодо першого звинувачення, то тут все ясно: відверта брехня не враховує загальновідомого факту величезних комерційних втрат компанії від діяльності терористів на окупованих територіях. У грошовому еквіваленті крадіжка 152 магазинів та розподільчого центру (з усім наявним товаром, обладнанням та навіть транспортом) завдала «АТБ» шкоди у 7 млрд грн. Компанія робить усе, щоб наблизити момент повернення територій під контроль України: фінансує армію, допомагає родинам воїнів АТО, підтримує вимушених переселенців. На такі цілі лише минулого року було спрямовано 20 млн грн. Мережа «АТБ» не словами, а діями підтвердила статус патріотично орієнтованого та соціально відповідального бізнесу.
Іншою темою, яку намагаються використовувати недоброзичливці компанії, є стандарти якості товарів. «Інформація про неякісну продукцію в торговельній мережі «АТБ», що розповсюджується за допомогою мас-медіа, не підкріплена ані протоколами лабораторних випробувань, ані конкретними даними і показниками, ані будь-якими іншими офіційними документами», – наголошує Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, мережа має багаторівневу систему контролю, яку високо оцінили європейські фахівці. Вони наразі працюють на підприємстві задля сертифікації «АТБ» за міжнародним стандартом ISO 22000:2005. «Найголовнішим критерієм вибору продукту є його безпека, саме тому торговельна мережа «АТБ» уважно стежить за якістю товарів. У нас одна з найжорсткіших систем контролю якості продукції, яка ефективно працює на всіх етапах руху продукції від постачальника до прилавка», – говорить Рита Печериця.
Показово, що замовні акції та інформаційні кампанії проти «АТБ» не заважають підприємству динамічно розвиватися. Сьогодні компанія дає роботу 45 000 наших співвітчизників, причому понад 7 тис. нових робочих місць було створено лише за минулий рік. До того ж мережа постійно збільшує обсяги податкових відрахувань до бюджетів усіх рівнів (у 2017 році було сплачено 6,58 млрд грн.). Обравши шлях судової боротьби з кривдниками, компанія поводиться як цивілізований європейський бізнес, що гідно протистоїть атакам на репутацію через здобуття довіри українців.