Вантажоперевізників області закликають не перевищувати встановлені законодавством обмеження тоннажності

21 вересня, перший заступник голови обласної державної адміністрації Андрій Гижко провів нараду з представниками вантажоперевізників щодо руху великогабаритного транспорту автодорогами області та відповідальності за пошкодження дорожнього покриття.

У нараді також взяли участь заступник голови облдержадміністрації Василь Броварник, начальник Служби автомобільних доріг області Ігор Корольчук та очільник новоствореного управління державних доріг місцевого значення облдержадміністрації Олег Бабій.

«Сьогодні ми бачимо, що по всій Україні йде капітальний ремонт доріг, зокрема, і по Вінницькій області. На деяких ділянках проводять лише поточний ремонт, але всі основні магістралі зараз капітально ремонтуються. Для прикладу зазначу, що магістраль, яка йде зі Львова до Кіровограда востаннє капітально ремонтувалась ще перед Олімпіадою 1980 року. Тобто 40 років не проводилось капітального ремонту. За цей час змінилась техніка, змінились вантажі, трафік руху і кількість транспорту. Сьогодні ми зацікавлені і готові виділяти кошти на капітальний ремонт доріг державного та місцевого значення. І що не встигнемо цього року, продовжимо наступного року. Але хочу наголосити, що скільки б дороги не ремонтували, якщо по них їхатиме великотоннажний транспорт з перевантаженням – дороги руйнуватимуться. І жодні гарантії цього не покривають», - зазначив Андрій Гижко.

Крім того, перший заступник голови ОДА підкреслив, що з початку року працівниками Укртрансбезпеки у Вінницькій області зафіксовано вантажі у 60, 80 та 105 тон, що значно перевищує максимально допустимі обмеження ваги вантажу, яка сягає 24 тонн на дорогах місцевого значення та 40 тонн на дорогах державного і міжнародного значення. В зв’язку з цим виникає необхідність посилення контролю за перевезенням великих та великогабаритних вантажів, адже більшість перевізників порушують дані правила перевезення.

Також посадовець повідомив, що головою обласної державної адміністрації підписано розпорядження від 20 вересня №724, яким створено робочу групу, метою якої є забезпечення контролю за тоннажністю перевезень і відповідністю ваги фактичних вантажів тим даним, які вказані у перевізника в товарно-транспортній накладній. Окрім того, передбачається ряд штрафних санкцій, які застосовуватимуться до порушників, а також розпорядженням передбачено придбання відповідних блокуючих пристроїв, які блокуватимуть автомобілі з перевантаженням.

«Так, це не дуже популярні заходи, але всі ми повинні розуміти, що ми живемо в одній країні і в одній області, і всі хочуть їздити по гарних дорогах. А тому в цій частині є спільна відповідальність як органів влади, так і представників бізнесу», - додав Андрій Гижко.

В свою чергу, Василь Броварник повідомив, що наразі створюється відповідна інфраструктура, де облаштовуватимуться місця для зважування великовагового транспорту. І той транспорт, який рухається з перевантаженням максимально допустимих норм, зупинятиметься і подальший рух його буде заборонено.

За для того, аби перевізники уникали плутанини відносно статусу доріг, на офіційних сайтах районних державних адміністрацій та в місцевих ЗМІ розміщуватимуться матеріали щодо переліку доріг, обмеження руху та щодо аварійних ділянок доріг.



Переглядів: 2868
Поширень: 0