Надходження від туристичного збору у Вінниці зросли вдвічі

Сьогодні, шостого листопада, на апаратній нараді міської ради директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені представив звіт про підсумки туристичного сезону-2021 Вінницької міської територіальної громади.

Про це повідомляє Департамент маркетингу міста та туризму.

Зокрема, у світі значно зріс попит на відпочинок у стилі citybreak (2–3 денні поїздки у інше місто, які дають можливість познайомитися з новою дестинацією та допомагають перезавантажитися). Вінниця – одне з міст, які найбільше підходять для такого формату. У 2021 році місто розширило свою унікальну туристичну пропозицію, запустивши такі проєкти, як:

-  двоповерховий екскурсійний автобус,

- ексклюзивне меню з вінницьким гастросимволом – вишнею,

- оригінальні формати екскурсій,

-  нові активності у садибі Миколи Пирогова,

- запуск Подільського шляху святого Якова,

- активізація заходів на Території Sun,

- аграрна виставка Agro Vinnytsia та інші.

«Результатом роботи всіх гравців туристичного ринку Вінниці стало збільшення потоку туристів до нашої громади, зокрема тих, які залишаються на ночівлю. Зараз сума надходжень у міський бюджет від туристичного збору перевищує цифри за 2020 рік удвічі, складаючи 1 816 934 грн. Паралельно, Вінниця активно проводить кампанію з вакцинації від Covid-19, в результаті чого все більше її мешканців убезпечують себе шляхом щеплення. Найкомфортніше 7-ий рік поспіль місто України продовжує розвивати та нарощувати свій потенціал, забезпечуючи затишок і нові ідеї для відпочинку своїм гостям», — говорить Олександр Вешелені.

Багато уваги було приділено розвитку, консолідації та співпраці профільного середовища:

- впровадження Вінницького стандарту гостинності,

- проведення тематичних форумів та навчань,

- організація бізнес-бранчу міського голови з рестораторами міста,

- проведення першого конкурсу кухарів у Вінницькій МТГ,

- підписання меморандуму з Національною туристичною організацією України,

- виступи на професійних подіях туристичної галузі,

- організація архітектурного конкурсу «Коцюбинський вдома»,

- розробка концепції нової туристичної навігації,

- розробка нової Маркетингової стратегії, у рамках якої проведено маркетингове дослідження туристичної привабливості Вінниці.

 

Активно використовувалися різноманітні інструменти маркетингу та промоції міста:

- ведення digital-платформ про туристичну пропозицію Вінниці,

- співпраця з тревел-блогами та публікації у тематичних виданнях,

-  проведення промотуру для туристичних операторів,

- організація промолокацій на Дні міста Вінниці,

- презентація Вінниці на туристичних виставках у Києві та Львові, фестивалі «Мандруй Україною» та міжнародній гастроярмарці Foire de Dijon у Франції.


Переглядів: 2918
Поширень: 0