IP-телефонія – сучасна технологія комунікацій, побудована на віртуальному зв’язку. Будь-якій компанії потрібно постійно підтримувати взаємодію з клієнтами, постачальниками, партнерами.
Послуги стаціонарних АТС коштують недешево, тому все більше підприємств переходить до комунікацій, заснованих на хмарних технологіях. Вони мають безліч корисних опцій. Однією з них є колтрекінг – відстеження дзвінків із збереженням даних в статистиці. Функція особливо потрібна для підвищення ефективності маркетингових кампаній.
Види послуги calltracking
Інноваційну технологію використовують для відстеження джерел вхідних викликів. На основі отриманої інформації менеджери компанії мають більше можливостей для розробки актуальних рекламних пропозицій, просування продуктів та послуг, підвищення лояльності до бренду. На базі IP-телефонії функція колтрекінгу є корисною для будь-яких організацій, чия діяльність пов’язана з продажем товарів, консультуванням замовників, прийняттям замовлень по телефону. Існує два варіанти calltracking – статичний та динамічний.
Статичний
Опція дозволяє фіксувати дзвінки, що закріплені за певним каналом реклами. Наприклад, усі користувачі бачать один телефонний номер, за яким можуть отримати потрібну інформацію. Статичний колтрекінг використовується для наступних напрямів маркетингу:
-
зовнішні засоби реклами;
-
радіо й телебачення;
-
інформаційні довідники;
-
інструменти CPA-мережі;
-
друкована продукція тощо.
Відстеження дзвінків у такий спосіб підходить для офлайн-каналів реклами та онлайн-ресурсів. Незалежно від засобу отримання маркетингової інформації, користувачі бачать однаковий номер телефону компанії на сайті, в журналі, білборді.
Динамічний
Колтрекінг такого типу передбачає закріплення номеру не за джерелом (каналом) реклами, а за конкретним користувачем сайту. Опція дозволяє фіксувати сесії клієнта та формат взаємодії з рекламою. Динамічний calltracking працює наступним способом:
-
під сайт відокремлюється пул номерів;
-
число номерів залежить від кількості відвідувань ресурсу;
-
користувач заходить на сайт, бачить номер першого телефону з пулу;
-
другий відвідувач ресурсу номер другого телефону і так далі;
-
коли клієнт виходить з сайту, номер стає вільним.
Система динамічного колтрекінгу аналізує дзвінок, час виклику, дані користувача. Потім формує звіт та передає інформацію у статистиці, наприклад, Google Analytics. Дана опція IP-телефонії необхідна для каналів таргетованої, контекстної реклами.
Переваги колтрекінгу для бізнесу
Кожна компанія зацікавлена в отриманні максимальної кількості дзвінків від користувачів. Адже збільшення числа викликів підвищує трафік, перегляд реклами, обсяги продажів. Всі звернення клієнтів мають власну історію, дзвінки надходять з різних каналів. Менеджерам організації важливо розуміти, що саме привело покупців на сайт чи в офіс, який маркетинговий інструмент спрацював з максимальною ефективністю. Для бізнесу колтрекінг має наступні переваги:
-
відстеження звернень абонентів;
-
фіксування сесій у статистиці;
-
поповнення відомостей про клієнтів;
-
відстеження взаємозв’язку дзвінка, сесії, каналу;
-
фіксування часу знаходження на сайті;
-
аналіз поведінки користувачів.
За допомогою колтрекінгу можна отримати інформацію про те, через які канали користувачі перейшли на сайт компанії, які сторінки переглядали, чим зацікавилися тощо. Все це можливо завдяки опціям віртуальної телефонії. Компанії отримують певну кількість номерів, закріплених за віртуальною АТС.
Обробка дзвінків та надання номерів з пулу відбувається через надійні канали інтернету. Власне IP-телефонія працює через сервери дата-центрів, що забезпечує постійні захищені комунікації з абонентами.