Коли працює медійна реклама?

Популярним та ефективним форматом цифрової реклами є медійна реклама. Він повністю заснований на візуальних ефектах, які використовуються для привернення уваги та поширення впізнаваності бренду в Інтернеті. Медійна реклама від mixdigital.com.ua - це прибутковий метод реклами для маркетологів, які шукають способи залучити клієнтів. Вони широко використовують візуальні засоби масової інформації, щоб привернути увагу людей, у вигляді:

  • текстів,
  • зображень,
  • відео.

Зазвичай ви можете побачити медійну рекламу у певних кутах веб-сторінок і платформ соціальних мереж. Зазвичай вона демонструються у вигляді рекламного банера (графічного чи текстового). Всі кампанії, починаючи від простих текстів і закінчуючи привабливими відеороликами, можна згрупувати в медійну рекламу. У більшості успішних медійних рекламних кампаній від MixDigital використовується продумана комбінація зображень, тексту, гіфок та відео, щоб виділитись в Інтернеті та донести своє повідомлення до цільової аудиторії. 

Маркетологи можуть експериментувати з мовою, дизайном, формами та розмірами банерів, щоби створювати привабливу медійну рекламу. Отже, тепер, коли ви маєте відповідь на запитання «що таке медійна реклама?», давайте заглибимося в концепцію.

Процес націлення медійної реклами

Однією з найбільш важливих особливостей медійної реклами є її здатність націлюватися на певні сегменти аудиторії, які відповідають параметрам, що базуються на вимогах рекламодавця. Функція націлення медійної реклами гарантує, що ваша реклама досягне потрібної аудиторії, а бюджети на рекламу не будуть витрачені марно на демографічну групу, яка не зацікавлена ​​у вашому продукті/послуги. Замовити медійну рекламу, яка потрапляє саме до зацікавлених людей варто в MixDigital.

Важливо мати чітке уявлення про те, яку демографічну групу ви хочете обслуговувати, і відповідно вибирати з доступних варіантів націлення. Таргетинг медійної реклами – це складний процес. Ось деякі з кроків, які ви можете зробити, щоб максимізувати цю функцію:

- Визначте свою демографію: ви можете сегментувати аудиторію на базі основних демографічних даних, таких як вік, стать, інтереси тощо.

- Визначте цільові ключові слова: це дозволяє вам охопити цільову демографічну групу на основі вибраних ключових слів відповідно до продукту або послуги. Мережа медійної реклами буде зіставляти ваші ключові слова зі словами/фразами, що присутні на сайті, де відображатиметься ваше оголошення.

- Зосередження на темі: ця функція дозволяє вибрати групу веб-сайтів, які відповідають певній темі/категорії, в рамках якої працює ваш бізнес.

- Сформулюйте ідеальне розташування: ви можете вибрати веб-сайт, на якому хочете показувати свої медійні оголошення. Наприклад, якщо ви орієнтуєтеся на покупців певного варіанту автомобіля, ви можете показувати рекламу у статтях, пов'язаних із цією моделлю, або навіть на сторінці огляду продукту.

- Показ реклами на основі інтересів: Google збирає дані про поведінку своїх користувачів, і в залежності від того, що користувачі шукають, ви запускаєте медійну рекламу, яка відповідає певним галузям інтересів. Наприклад, автолюбитель може шукати шини, автомобільні стереосистеми і т.д.Таргетинг медійної реклами на основі інтересів дозволить розмістити ваше оголошення на всіх релевантних веб-сторінках.

- Ретаргетинг на основі минулої поведінки: орієнтуватися на користувачів, які вже відвідували ваш веб-сайт, тим самим посилюючи вплив та запам'ятовуваність бренду.


Переглядів: 1847
Поширень: 0