У 2020 році кількість зареєстрованих користувачів Youtube перевищила 2 мільярди, за даними дослідження платформи від Hootsuite. Це більше, ніж населення Африки. При цьому Google і Talk Shoppe стверджують, що 63% користувачів купують товар після того, як побачили його рекламу саме на Youtube.
Ця статистика підтверджує, наскільки перспективним є налаштування реклами в Youtube для бізнесу. Можна зробити це самостійно або довірити це питання професіоналам. Досвід та експертиза фахівців агентства інтернет-маркетингу Webpromo допоможуть використовувати рекламні можливості відеоплатформи найефективніше: показувати оголошення цільової аудиторії бренду та поступово нарощувати охоплення. Детальніше про послугу налаштування реклами в Youtube за посиланням: https://web-promo.ua/ppc/youtube/.
Але спочатку хочемо надати декілька рекомендацій щодо того, якою має бути реклама на Youtube, щоб приносити конверсії.
Види реклами у Youtube
Рекламні кампанії на цій платформі запускаються через Google Ads. Залежно від цільової аудиторії ви можете налаштувати 5 типів об'яв:
- Video discovery Ads. Користувач побачить оголошення у форматі зображення-прев'ю та короткого тексту у пошуковій видачі ютубу, на головній сторінці мобільної версії та у схожих відео. Оплата за клік.
- Masthead. Відео-вставка на головній сторінці сервісу. Відтворюється автоматично, без звуку, з відображенням піктограми та короткого тексту. Оплата за 1000 показів.
- Bumper Ads. 6-секундні ролики на початку, наприкінці або в середині відео без можливості пропуску. Оплата за 1000 показів.
- In-Stream. Рекламні ролики на початку, наприкінці або в середині відео. Бувають на 15 секунд без можливості пропуску, і будь-якої довжини з опцією закінчити перегляд через 5 секунд. Оплата за 1000 показів або за перегляди та взаємодії з роликами, які можна пропустити.
- Out-Stream. Формат реклами для мобільних пристроїв. Ролики запускаються у додатках та на сайтах партнерів Youtube. Оплата за 1000 показів, якщо користувач дивиться рекламу довше 2 секунд.
Успішна робота перелічених оголошень базується на 7 принципах.
-
Персоніфікація
Користувач з усіх боків оточений брендами: він бачить рекламу по телевізору, у Youtube, на білбордах та в додатках. У такому калейдоскопі око замилюється. Тому покажіть у рекламі не бренд, а себе: ви жива людина, а не логотип на товарі. Вибудовуйте психологічний зв'язок з користувачами, покажіть їм, що ви з ними «в одному човні» і здатні зрозуміти їхній біль. Робіть прив'язку до особистості, і ЦА охоче піде на контакт.
-
Активність
Регулярно завантажуйте на канал короткі відео, які можна використовувати як рекламу. Якщо залучений рекламним блоком користувач перейде на ваш канал і побачить 2–3 ролики, він швидко покине його. Не знайшовши контенту, що він шукав, користувачеві стане нудно. Тому на каналі має бути багато релевантних вашій рекламі відео.
-
Гнучкість
Пряма спроба щось продати в рекламному ролику, найімовірніше, призведе до того, що користувач його пропустить. Або піде до холодильника за бутербродами, доки програється Bumper Ads. Реклама, що справді приверне увагу, має бути цікавою та корисною. Тому продумайте способи пропонувати свої товари або послуги ненав'язливо, нативно. Наприклад, зніміть відео про те, як підібрати помел для кавоварки, якщо ви продаєте обладнання для приготування кави.
-
Чуйність
Слідкуйте за аналітикою та вчасно реагуйте на поведінку ЦА. Якщо показники рекламної кампанії різко просіли — нещодавно завантажений контент не відповідає очікуванням користувачів, тож завантажуйте інші ролики. Вивчіть інтереси своєї ЦА, та своєчасно реагуйте на їх коливання.
-
Простота
Запускаючи рекламну кампанію, ви ставите собі проміжні цілі: реєстрації на сайті, підписка на розсилку, дзвінки на гарячу лінію або збір контактних даних. Але користувачі про це не знають, а здогадуватись не зобов'язані. Розкажіть їм, додавши до реклами заклик до дії! Нехай користувачі не гадають, чого саме ви від них чекаєте.
-
Спрямованість
Зробити відео з багатомільйонним охопленням під силу кожному, але це результат збігу таланту, удачі та... правильної теми. При налаштуванні реклами на YouTube розраховувати на міжконтинентальний успіх не варто. Визначте ту аудиторію, для якої ваша пропозиція буде максимально цікавою й актуальною. У чому сенс показувати у Туреччині рекламу київського ресторану? Чи крутити чоловікам ролики про кабінет жіночої консультації?
-
Довершенність
Рекламні ролики принесуть більше конверсій, якщо матимуть логічне завершення. Ще ефективнішою буде реклама, що має фінальну заставку. Користувачі, які переглянули ролик до кінця, вже зацікавлені у вашій пропозиції. Дайте їм додаткову інформацію у фінальній заставці, наприклад, посилання на сайт, соціальні мережі, номери телефонів та адреси, заклик до дії.