Черговий туристичний рік у Вінниці минув активно, попри виклики, пов'язані з війною в Україні. Фахівці департаменту маркетингу міста і туризму Вінницької міської ради разом з КП «Офіс туризму Вінниці» ініціювали активне дозвілля для вінничан та людей з числа ВПО, підсилили роботу двох колекційних музеїв, створили спільну платформу вінницьких майстринь і майстрів BYVI.
Як зазначив директор департаменту Олександр Вешелені, спільнота туризму й гостинності Вінниці, як і всі громадяни нашої незламної країни, кожного дня маленькими кроками робить усе можливе, щоб найзаповітніше бажання про Перемогу збулось якомога скоріше.
«Одним із головних проєктів з перших тижнів повномасштабного вторгнення для департаменту маркетингу міста та туризму стала організація роботи Гуманітарного хабу “Вінниця”, ініційованого Вінницькою міською радою та Фондом громади “Подільська громада”, — згадує Олександр Вешелені. — Вже з травня разом з партнерами ми щомісяця проводили десятки заходів для внутрішньо переміщених осіб – щоб вони відчули себе як вдома і полюбили Вінницю так само, як люблять її містяни. Думали також про заходи безпеки, активно залучаючи вінницькі заклади до мережі найпростіших укриттів і наносячи навігаційні стрілки до них».
Заступник Вінницького міського голови Андрій Очеретний зазначив, що у 2022 році бюджет міста поповнився на 2,1 млн грн туристичного збору. Такий показник, за його словами, підтверджує, що туризм — це помітна частина економіки та рушій життя нашого міста.
Отож, у вже минулому, 2022 році туристичні структури ВМР:
- організували близько 90 туристичних активностей для соціально вразливих груп;
- провели понад 130 екскурсій і турів, які охопили понад 2000 людей;
- запустили платформу BYVI з унікальними роботами 37 вінницьких майстрів хенд-мейд. Сувеніри мають чималий попит серед вінничан та гостей міста;
- відновили роботу Музею марки ім.Я.Балабана та провели три церемонії спецпогашення тематичних марок;
- презентували першу міську гастромапу «Смачна Вінниця»;
- представили концепцію нової туристичної навігації міста, яка включає нові вказівники, інформаційні пілони з мапами та інформаційні таблички, розроблені в стилістиці бренду Вінниці.
«Кінець 2022-го будівля майбутнього Туристичного хабу Visit Vinnytsia, який ми планували урочисто відкрити, зустрів як Пункт незламності, де люди можуть отримати необхідну допомогу у разі тривалого відключення електроенергії. Нам вдалося реалізувати це все завдяки нашим героїчним воїнам, захисникам та захисницям», — додав Олександр Вешелені.