Військові дії сильно змінили життя українців і вплинули на бізнес (зокрема цифровий), але при цьому конкуренція на ринку не стала меншою. Постачальникам ігрового контенту, таким як PIN-UP, довелося в найкоротші терміни шукати шляхи оптимізації діяльності, не забуваючи також про актуальні законодавчі вимоги. Власниця популярного бренду Марина Ільїна розповіла, що собою представляє сучасна гемблінг-індустрія, і як Пін Ап вдається продовжувати розвиватися в кризовий період.
Онлайн-гемблінг: міфи та реальний стан справ
У пересічних людей неправильне сприйняття індустрії віртуальних розваг. Багато хто вважає, що казино хочуть залучити якнайбільше людей і заробляти на їхніх програшах. Ще один поширений міф - що цифровий бізнес ніхто не контролює, тому постачальники контенту можуть дурити клієнтів. До реальності перелічені твердження не мають жодного відношення, принаймні, якщо йдеться про бренд з бездоганною репутацією на кшталт PIN-UP. Марина Ільїна визначила наступні особливості розвитку галузі ІТ/Digital на поточному етапі:
- орієнтація на надання гравцям широкого спектру позитивних емоцій;
- виконання нормативно-правових вимог щодо забезпечення відповідальної гри;
- підтримка високої якості розважального контенту та швидкісного доступу до усіх опцій;
- надання можливості користувачам розслаблятися незалежно від місця розташування;
- прозорість ігрового процесу та фінансових операцій;
- зацікавленість у довгострокових відносинах із гемблерами;
- залучення талановитих спеціалістів для оптимізації роботи.
Крім того, в умовах війни представникам цифрового бізнесу, включаючи Пін-Ап, довелося відмовитись від моделі управління з єдиним центром. Натомість бренд виділив компанії з різними профілями, надавши кожній можливість самостійно вирішувати поточні питання.
Реалізація принципів відповідальної гри у PIN-UP казино
Останні кілька років вимоги до постачальників цифрових продуктів, пов'язані з профілактикою ігроманії, постійно посилюються. Пін-ап казино як соціально відповідальна компанія їх враховує та виконує за рахунок:
- фіксації дій клієнтів для виявлення надмірної захопленості;
- використання Big Data та отримання відомостей про гравців, які встановили самообмеження;
- надання психологічної допомоги користувачам зі схильністю до ігрової залежності;
- наявності опцій блокування рахунку або встановлення ліміту ставок