Коли справа доходить до залучення нових клієнтів і розвитку бізнесу, немає нічого важливішого за репутацію вашого бізнесу. Репутація компанії важлива, тому що вона допомагає залучати та утримувати клієнтів. Досвід людей у бізнесі, а також те, як інші сприймають цю взаємодію відіграють величезну роль у створенні репутації. Хороша репутація – це не просто предмет гордості для вашої компанії; це потрібно для довгострокового виживання.
Перш ніж підписати угоду, представники обох компаній намагаються зібрати якомога більше інформації, перевірка контрагента і його кредитної історії за допомогою спеціальних сервісів, допомогає зрозуміти варто починати співпрацю, чи ні.
Відмінний продукт або послуга можуть викликати інтерес, але відмінна репутація може допомогти вам виділитися з натовпу і навіть може стати фактором, що спонукає клієнтів купувати у вас, а не у ваших конкурентів. І навпаки, якщо люди негативно ставляться до вашого бізнесу, вони навряд чи будуть купувати у вас чи не прийдуть до вас знову, якщо вони мали попередній невдалий досвід роботи з вашою компанією. Вони можуть навіть ділитися негативними відгуками та відгуками, відштовхуючи інших потенційних клієнтів. А якщо у вас взагалі немає репутації, люди можуть взагалі ніколи не почути про вашу компанію, що обмежить коло ваших клієнтів та потенційне фінансове довголіття. Наявність хорошої репутації дає вашій компанії кілька переваг. З одного боку, це дає вам конкурентну перевагу та приваблює прихильників. Позитивна ділова репутація також створює можливості для зростання та розширення, оскільки люди та інші компанії охочіше працюють із контрагентами, яким вони довіряють та якими захоплюються.
Ці три фактори мають найбільший вплив на репутацію вашої компанії:
1) Відгуки про вашу компанію. Контрагенти люблять проводити дослідження перед укладанням угод або здійсненням покупки, а огляди - один із найшвидших способів отримати уявлення про бізнес. Люди можуть відвідати різні оглядові сайти та соціальні мережі, щоб поділитись своїм досвідом роботи з вашою компанією. Прочитавши ці огляди, ви зможете краще зрозуміти, як люди сприймають ваш бізнес, що працює добре та що ви можете покращити.
2) Ваша відповідь як на позитивні, так і на негативні відгуки. Не менш важливим, ніж відгуки клієнтів є те, як ви на них реагуєте. Взаємодія з людьми, які залишають позитивні відгуки, показує, що бренд цінує своїх постійних клієнтів. Коли ви стикаєтеся з негативними відгуками, пропозиція відмінного обслуговування клієнтів показує, що ви дбаєте про те, щоб зробити все правильно, що потенційно може змінити думку тих, хто не підтримує вас.
3) Ваша присутність у Інтернеті. Ваша присутність має бути постійною на вашому веб-сайті, сайтах відгуків та соціальних мережах — скрізь, де ви спілкуєтесь зі своїми клієнтами. Відповідайте клієнтам у соціальних мережах, оновлюйте свою присутність в Інтернеті та підтримуйте постійний голос бренду. Потенційні клієнти оцінять ваші зусилля і з більшою ймовірністю взаємодіятимуть з вашим бізнесом.