Українська економіка у 2022 році зіткнулася з серйозними викликами. А значне падіння виробництва, інфляція, зниження купівельної здатності громадян ще більше ускладнили ситуацію. Щоб утриматися на ринку, бізнес змушений був корегувати плани, ураховуючи нові тенденції в поведінці споживачів, змінювати формат роботи та налагоджувати логістику.
У складному становищі опинилися мільйони українців, втратили роботу, доходи, житло.
Від отриманих збитків компанії будуть оговтуватися ще довго, та пожвавлення на ринку торгівлі стали чітким сигналом покращення загальної ситуації.
Бізнес поступово оживає, зростає попит на товари та послуги. Досить потужним драйвером позитивних змін, на думку експертів, стали промокоди — ефективний маркетинговий інструмент. Як пропозиції на знижки допомагають бізнесу та споживачам переживати складні часи, розповідаємо у статті.
Промокоди — дієвий інструмент пожвавлення онлайн-торгівлі
З початком війни найбільший попит був на товари першої необхідності — з полиць миттєво зникали продукти харчування, засоби догляду за тілом, побутова хімія. Причому ціни цікавили людей в останню чергу. Промокоди споживачі майже перестали використовувати. Та вже на початку ІІ кварталу ситуація змінилася. Аналітики зафіксували відновлення попиту на більшість товарних позицій та послуг. Кількість онлайн-замовлень зросла на половину, а у липні більшість показників наблизилася до довоєнного рівня. Пожвавленню торгівлі значною мірою посприяли промокоди та інші акційні пропозиції, які дали покупцям можливість заощадити, а продавцям та надавачам послуг — зберегти постійних клієнтів та залучити нових. Значно зросла популярність інформаційно-довідкових сервісів, таких як, сайт з промокодами codes.com.ua. Акційні пропозиції українських та іноземних інтернет-магазинів, які є партнерами сервісу, забезпечують суттєву економію — від 15% до 80% і навіть більше. Продавці теж мають вигоду від промокодів:
- збільшують впізнаваність бренду;
- стимулюють людей до замовлення більшої кількості товарів;
- пришвидшують товарообіг;
- підвищують лояльність покупців до ритейлерів.
За рік, що минув, кількість споживачів, які застосовують промокоди, збільшилася на третину. Значно зросла й кількість магазинів, які пропонують цей тип знижки. А це значить, що промокоди дійсно допомагають пожвавити торгівлю.
Які типи промокодів мають найбільший попит
Найбільший попит, за даними експертів Codes, спостерігається на промокоди, які забезпечують знижку на певні групи товарів визначених брендів — їх під час замовлення застосували понад 23% онлайн-покупців. На другому місці за популярністю знаходяться промокоди для нових клієнтів — ними скористалися майже 20% тих, хто заходив на сайт у пошуках знижок.
Третю позицію займають знижки на так звані товари дня чи тижня — на них звернули увагу близько 16% користувачів сайту.
Експерти вважають, що промокоди як засіб збільшення продаж мають перспективу. Тому вигідних пропозицій від бізнесу з часом ставатиме більше.