Слово “промокод” найчастіше асоціюється з двома поняттями: “онлайн-покупки” та “знижки”. І це цілком закономірно. Адже використання промокода здешевлює початково заявлену ціну на 20, 40, 60%, а нерідко й 90%. Активувати код на знижку можна тільки в інтернет-магазині. 

Кількість українців, які здійснюють покупки на маркетплейсах, постійно зростає. Згідно зі статистикою, торік послугами онлайн-продавців скористалися близько 70% жителів України. Збільшився також і попит на промокоди. За даними співробітників с?ервісу Codes — з приблизно 25% до майже 60% споживачів.

Експерти вважають, що популярність кодів на знижки у нинішньому році зросте на 10-15%. 

Чому попит збільшуватиметься та які групи товарів і послуг будуть в тренді, розповідаємо нижче.

Які фактори впливають на ріст популярності промокодів?

З огляду на те, що стрімке збільшення попиту на промокоди почалося торік улітку, експерти однією з вагомих причин називають зниження доходів населення та ріст цін. Щоб збалансувати витрати на товари першої необхідності, не втратити можливість відпочити чи розважитися, споживачі почали частіше використовувати промокоди як ефективний спосіб економії. Приміром, одяг, побутову хімію, засоби гігієни, дитячі товари можна замовити зі знижкою 25-35%. А щоб розважитися — активувати код на безкоштовні фріспіни за реєстрацію з https://codes.com.ua/ua/categories/frispiny й отримати від 125 до 300 обертань без поповнення депозиту.

Зростання інтересу до промокодів експерти також пояснюють тим, що на ринку з’явилося більше цікавих пропозицій. Через високу конкуренцію продавці товарів та послуг намагаються привернути увагу споживачів за допомогою акцій та бонусів.

Наприклад, ті нові користувачі, які приймуть від бренду Slots City бонус за реєстрацію https://codes.com.ua/ua/shops/slotscity, отримують до 35 тис. гривень на перші 7 депозитів та 250 безплатних обертань. А ставши учасником акції, яку проводить, скажімо, магазин “Будинок іграшок”, можна придбати ляльки, машинки, конструктори, розвиваючі набори, канцелярію зі знижкою до 90%.

Які товари найчастіше замовляють з промокодом у 2023 році

Згідно зі статистичними даними сайту Codes, лідером запитів на промокоди залишаються категорії “Одяг для дорослих та дітей”, “Смартфони та ноутбуки й аксесуари до них”, “Побутова хімія та засоби гігієни”. Знижками за кодами у перші два місяці нинішнього року уже скористалося близько половини користувачів сервісу. Поряд з цими вже традиційними групами аналітики ринку помітили стійку тенденцію до збільшення запитів на знижкові промокоди у таких сферах:

  • дистанційна освіта — попит на мовні та фінансові тренінги, курси з програмування та маркетингу торік зріс майже на 25% і зараз становить майже 45%;
  • азартні розваги та стрімінгові майданчики — близько 35%;
  • страхування — знижками на придбання поліса цікавиться третина користувачів сайту.

Відбулися зміни й у виборі брендів — понад 70% споживачів віддають перевагу продукції вітчизняного виробництва.


Переглядів: 2409
Поширень: 1