Для чого споживачі використовують свої смартфони?

Ми знаємо, що люди часто користуються своїми смартфонами. Ми можемо бачити це своїми очима, але про що говорять дані, щодо їх використання.

Більше часу в програмах

Ще в 2014 році з’явилася інформація про те, що люди проводять більше часу в Інтернеті на мобільних пристроях, ніж на комп’ютері. Серед усіх мобільних пристроїв є тріка лідерів, це телефони iPhonem Samsung та Xiaomi. Варто відзначити що лідером в лінійці моделей є айфон 13 128. Різноманіття мобільних пристороїв ознаменувала перелом у споживчих уподобаннях. За цим явищем, однак, приховано ще більше кардинальних даних; за кожну хвилину, яку користувач смартфона проводить у мобільних браузерах, він проводить більше шести хвилин у програмах.

Багато людей хочуть знати, що вони насправді роблять. Люди просто залежні від соціальних медіа чи використовують свої пристрої для інших цілей? Google каже, що люди найчастіше використовують свої телефони поза роботою для покупок. Дані Flurry Analytics свідчать про те, що за останні кілька років зростання мобільних покупок зросло більш ніж на 30 відсотків на рік, що підкреслює важливість мобільних додатків для електронної комерції, які роблять покупки плавними. Компанія Deloitte, що надає професійні послуги, також зробила власний аналіз цифр. Відповідно до нього, приблизно 31 відсоток людей транслюють фільми на свої мобільні пристрої, 45 відсотків використовують їх для прослуховування музики, а 57 відсотків мають програму новин.

Як смартфони змінили життя людей

Нічого з цього не слід сприймати як ознаку того, що соціальні мережі не є важливими. Вони є. Дані показують, що близько семи з кожних десяти людей проводять більше 80 відсотків свого часу в соціальних мережах.Більше того, коефіцієнт відкритих повідомлень у Facebook перевищує 90 відсотків, що набагато вище, ніж на будь-якій платформі в історії. Люди воліють бути без телевізора, ніж без смартфона. Немає сумніву, що телебачення мало величезний вплив на те, як живуть сучасні люди, і навіть сьогодні воно залишається одним із найпотужніших інструментів реклами, незважаючи на Інтернет. Люди люблять свої телевізори.


Переглядів: 1503
Поширень: 0