Власникам касових апаратів «спростили життя»

Для суб‘єктів підприємницької діяльності, які використовують реєстратори розрахункових операцій, є приємні законодавчі нововведення. Зокрема, наказом Міністерства фінансів України від  20 вересня поточного року за № 773 передбачено спрощення процедури реєстрації та застосування РРО. Наказом визначено, що реєстрація РРО здійснюватиметься на підставі однієї заяви без додатків. Крім того передбачено обмін електронними документами між виробником, центром сервісного обслуговування, суб’єктом господарювання та ДФС. Такий обмін здійснюватиметься засобами інформаційної системи фіскальної служби.

Разом з тим звертаємо увагу платників, що зазначені зміни відбуватимуться поетапно. Скажімо перший етап передбачає зберігання щоденних фіскальних звітних чеків  (щоденні z-звіти) в електронній формі. Також здійснюється за спрощеним порядком ведення книги обліку розрахункових операцій (книга ОРО)/журналу використання РРО з купівлі-продажу іноземної валюти.  На підставі заяви без додатків здійснюватиметься перереєстрація РРО/книг ОРО у разі зміни даних щодо суб’єктів господарювання, які зазначаються у реєстраційному посвідченні/книзі ОРО та пов’язані з перейменуванням районів у містах, вулиць тощо. А от реєстрація РРО, книги ОРО на підставі однієї заяви без додатків – це вже другий етап який набере діятиме після набрання чинності наказу про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО.



Переглядів: 2458
Поширень: 0