Для того, щоб якісно, швидко та головне щоб переїзд пройшов без ускладнень, його потрібно добре зорганізувати і мати відповідний план дій. Офіс компанії ніколи не переїжджає зненацька та в пустоту. Зазвичай, компанія переїжджає з старого приміщення в нове, а відповідно у вас має бути план нового офісу. Якщо вам бракує досвіду або ви робите переїзд офісу вперше, то краще звернутись до професіоналів своєї справ, таких як Van.Taxi.
Три кроки з плану, які полегшать переїзд вашого офісу
Крок 1 - План розміщення на новому місці
У вас має бути план з нового приміщення та на ньому повинні бути позначені всі офісні меблі які ви перевозите з старого офісу а також за потреби нові меблі, які повинні бути придбані та облаштовані для більшої продуктивності праці або комфорту. Цей план бажано зробити на етапі, коли ви ще не розібрали старі меблі. Адже коли машина з меблями вихїде на новий офіс, вантажники не будуть знати які коробки куди нести, і цю роботу вам доведеться виконувати самотужки. Також це допоможе зорганізувати робочі місця та забезпеченя їх оргтехнікою.
Крок 2 - Маркування речей та оргтехніки відповідно до плану
Маркування речей і коробок потрібно в першу чергу для того, щоб вантажники з огляду на план розстановки зрозуміли які речі потрібно завантажити в першу чергу а які в останню. Адже зручно виносити і розставляти спершу ті меблі, які знаходяться далі в новому приміщенні, ніж загромоздити наприклад коридор або прохідний кабінет і самому ж зашпортуватись за свої ж речі. Також цей крок допомогає уникнути зайвих перестановок в новому офісі.
Крок 3 - Упаковка речей та оргтехніки.
Вся офісна історія зазвичай складається з трьох пунктів - техніка, канцелярія та власне меблі. Для організованого переїзду, намагайтесь розкласти всі свої пожитки за цими блоками. Тим самим в потрібний час буде легше відшукати потрібні договори, і вони ненароком не опиняться не в тій коробці і не у тих людей.
Лайфхаки з організації офісного переїзду
Найголовніше - це не квапитись та не метушитись. Сподіватись на те, що ви перенесете офіс на нове місце за 1 день - не варто. В поспіхах та в метушні часто втрачаються дрібниці, які потім ускладнюють життя співробітникам і компанії в цілому. Також при поспіхах, можна щось пошкодити.
Другою порадою буде не товпитись всім співробітникам на одному місці та не байдикувати. Зайвий раз порозмовляти, вийти на перекур або зробити паузу на кофебрейк. Найкраще вмотивувати команду смачною піцою по закінченню переїзду, вечіркою чи спільним переглядом кіно-новинки з напоєм та попкорном.
Переїзд варто починати на похитиві. В разі будь-якого форс-мажору не панікуйте, знайдіть людину яка все владнає. Для підтримки гарного настрою, включіть музику поголосніше та розбийте весь переїзд на пару етапів, в кінці кожного зробіть заплановану перерву з кавою та смаколиками.