Національна мережа дискаунтерів цього літа стала у пригоді всім туристам, які подорожують Україною, адже дозволила суттєво економити
Наприкінці червня авторитетне українське видання «Фокус» оприлюднило результати свого дослідження «Найкомфортніші для життя міста України». Вінниця посіла у цьому рейтингу почесне друге місце, програвши лише Харкову. Безумовно, наші земляки і без того знали, що наші краї унікальні, але для інших українців публікація такого дослідження може стати приводом приїхати до Вінниці, аби переконатися в цьому на власні очі. Наразі так званий внутрішній туризм активно розвивається. Співвітчизники полюбили подорожі власною країною, адже сьогодні це стало вельми доступно. По-перше, з’явилося більше можливостей обирати транспорт для пересування (потяг, автобус), також можна скористатися одним із автомобільних сервісів для пошуку попутників. По-друге, розширилася база об’єктів розміщення: це і готелі, і хостели, і приватне житло. Ще одна причина збільшення внутрішнього туристичного потоку полягає в тому, що наразі можна економити й на харчуванні під час подорожей.
Люди старшого віку пам’ятають, як брали із собою в дорогу чи не окрему валізу з харчами: консервами, макаронами, крупами тощо. Сьогодні в цьому немає жодної потреби, адже всі ці продукти за тими самими цінами можна придбати і в «АТБ» біля власного будинку, і в «АТБ» за сотні кілометрів від дому. За рахунок стандартизації роботи усіх 954 магазинів мережі ці товари лежатимуть на тих самих полицях і коштуватимуть однаково. «Сьогодні ми працюємо у 22 областях України. Магазини «АТБ» раді вітати своїх покупців у 247 населених пунктах. Робота кожного торговельного підприємства мережі стандартизована. Це стосується усього: від обслуговування до контролю якості продукції, від цінової політики до розміщення товарів на полицях. Тож покупець, який звик ходити на закупи до «АТБ», зможе добре зорієнтуватися у будь-якому магазині нашої мережі», – розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, ще однією беззаперечною перевагою стане цінова політика, яка також однакова для всіх підприємств корпорації. «Наші принципи полягають у тому, щоб забезпечувати людей якісними продуктами за доступними цінами. З цим завданням ми справляємося, про що свідчить довіра співвітчизників до «АТБ»: щоденно в наших магазинах купують товари понад 3,5 мільйона українців», – додає пані Шаповалова. Слід зазначити, що крім низьких цін на весь асортимент, мережа ще й постійно проводить різноманітні акції. Споживачі, які стежать за бонусами і користуються дисконтами, можуть істотно економити кошти сімейного бюджету. Акційні знижки на товари в «АТБ» можуть доходити до 40% початкової вартості.
Навіть у подорожах Вінниччиною ця мережа супроводжуватиме туриста майже в усіх популярних у туристів містах і містечках. У самому обласному центрі магазинів «АТБ» зо півтора десятка. Маркети також є у Гайсині, Гнівані, Ладижині, Немирові, Тульчині, Хмільнику, Ямполі. «У будь-якому куточку Україна подарує уважному мандрівнику цікаву розповідь, легенду або просто красиве місце, що тішить око. Подорожуйте власною країною. А наша мережа буде рада допомогти зробити подорож доступною та смачною», – каже заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».
Тож гайда мандрувати! Це легко та недорого!