Для чого потрібні CRM системи і навіщо вона бізнесу в Україні?

Автоматизована система торгівлі (CRM -система) – один із важливих елементів сучасного бізнесу. В даному матеріалі, ми розглянемо не компанії-гіганти, а звичайні компанії, які належать до сегменту малого та середнього бізнесу. Допоможемо розібратись як вести облік, та за допомогою СРМ системи збільшити еффективність ведення бізнесу, в тому числі за рахунок інтеграції сучасних технологій в будь-який інтернет магазин, щоб досягнути збільшення прибутку. CRM системи це головне, без чого не повинен існувати жоден бізнес у якого більше 2 продажів на місяць і 3 клієнтів у роботі. Якщо у вас все гірше, обійдетесь без неї. Але якщо все-таки у вас є продажі, навіть є продавці та технологія продажу або хоча б скрипти – CRM система для Вас саме те! Як систематизувати потік всіх клієнтів, покращити власні послуги для бізнесу та індивідуальним покупцям, а також пам'ятати які клієнти в роботі, а які “морозять”, записувати кожну розмову Вашого менеджера з клієнтом та не забувати надсилати йому листи і дивитися чи читає він їх – це все можна робити за допомогою CRM. 

Головні завдання якісної CRM-системи України

Впорядкувати роботу

За допомогою СРМ системи, можна розкласти весь бізнес процес як "на полиці". Кожний контакт клієнта з вашою компанією фіксується автоматично в системі і далі береться в роботу профільним спеціалістом. Від так ви не пропустите жодного замовлення, дзвінка, заявки, листа чи просто забутої відповіді клієнту. 

Завдяки налагодженій системі, навіть довгі замовлення і їх обробка буде під вашим чітким контролем. Адже інколи буває, щоб закрити замовлення необхідний час на технологічний процес, і інколи він може сягати більше 2х днів, а тепер уявіть якщо у вас буде декілька замовлень щодня і ними почергово займаються різні менеджери, в такому хаосі легко щось пропустити або напутати, і як наслідок незадоволений клієнт та зниження репутації вашої компанії. 

Ведення обліку товарів/послуг

В сисиемі обов'язково необхідно вести обілк складу, часто його можна інтегрувати з іншими обіковими програмами. Такий підхід дозволяє не тільки заощаджувати час на уточнення наявності товару, але й мати завжди актуальну інформацію що до залишків на складі. Також завдяки інтеграції ЦРМ систем до різних поштових сервісів, можна створювати та присвоювати кожному замовленню індивідуальний ТТН номер відповідної служби доставки і все що залишиться це роздрукувати бланк та закріпити його за відповідним товаром і передати кур'єру служби доставки.

Керування командою

В сучасних CRM системах можна описати весь бізнес процес та кожній функції присвоїти відповідального співробітника. Таким чином ви зможете переглядати навантаженність кожного співробітника та його ефективність. Також завдяки системі можна заводити дані клієнта і формувати його історію замовлень, і тим самим формувати теку клієнта, це спрощує комунікацію з клієнтом, адже незалежно хто з менеджерів почав опрацьовувати замовлення, останній хто буде обробляти замовлення зможе легко і швидко переглянути історію замовлення, а також вподобання клієнта.

Безмека даних

Створення ролей дозволяє відображати співробітникам рівно стільки даних, - скільки необхідно для успішного закриття угоди. Тим самим, попередите витік даних за межі компанії, а також це служить певним мотиватором співробітникам краще працювати, щоб отримати більше повноважень на робочому місці.


Переглядів: 1461
Поширень: 0