Фільм «Барбі» встановив рекорд в українському та світовому прокаті
Фільм «Барбі» з Марго Роббі у головній ролі зібрав в українському прокаті понад 33 мільйони гривень. З 19-го по 23 липня стрічку в кінотеатрах переглянули 226 757 глядачів, повідомив 24 канал, посилаючись на інформацію дистриб’ютора Kinomania LLC.

Таким чином стрічка «Барбі» обійшла попереднього лідера українського прокату «Аватар: Шлях води» Джеймса Кемерона, який зібрав 25,8 мільйона гривень.

Стрічка «Барбі» здобула і світовий рекорд, заробивши за перший вікенд неймовірну суму — 337 мільйонів доларів, з них 155 мільйонів у США та Канаді та 182 мільйони на міжнародному ринку.

«Це був справді історичний вікенд, який продовжує позитивну динаміку касових зборів 2023 року. Люди зрозуміли, що відбувається щось особливе, і вони хотіли бути частиною цього», — зазначив президент Національної асоціації власників кінотеатрів у США Майкл О'Лірі.

Такому успіху у глядачів посрияла масштабна промокампанія, розгорнута виробником ляльок Барбі, компанією Mattel. Представники Mattel домовилися про співпрацю з понад сотнею різних брендів. Менеджер бренду зі США Моше Айзакян розповів у твітері, як відбувалося просування «Барбі».

Кілька прикладів наводить видання Детектор медіа. Hot Wheels випустила колекційну модель Corvette 1956 року рожевого кольору.

Виробник скляного посуду Dragon створив колекцію, присвячену стрічці.

Компанія Homesick Candle запропонувала свічку з запахом будинку Барбі.

Xbox представив лінійку рожевих ігрових консолей.

Зазначимо, що фільм режисерки Ґрети Ґервіг розповідає про культових персонажів Барбі та Кена, які залишають казковий Барбіленд і стикаються з труднощами реального світу.



Переглядів: 1060
Поширень: 0