Повномасштабна війна на території України негативно вплинула на кожного громадянина. Чимало людей втратили роботу та звичний спосіб заробітку. Проте для багатьох це стало поштовхом до переходу бізнесу онлайн. Щоб відкрити свій магазин, перш за все потрібно замовити сайт, подбати про його наповнення та просування в мережі. Фахівці веб студії «Червоний Хамелеон» здійснюють повний комплекс робіт з відкриття бізнесу в інтернеті.
Що потрібно взяти до уваги при відкритті онлайн магазину в умовах війни
За перші тижні повномасштабного вторгнення російських військ на територію України постраждали всі без виключення онлайн магазини. Навіть гігантські маркетплейси втратили до половини своїх доходів, адже не могли обробляти замовлення та вчасно відправляти продукцію. Проте сьогодні люди звикли жити та працювати в умовах війни. І, зважаючи на дані досліджень, рівень продаж майже наздогнав довоєнний.
Підприємці, які хочуть створити успішний магазин, повинні обрати конкурентний товар. Це непросто, адже практично всі ніші онлайн торгівлі зайняті. Потрібно зважити на поставки продукції, чи будуть вони залежати від інтенсивності боїв. Має значення і налагоджена логістика та кваліфікований персонал. Виробники українського продукту розширюють роботу за кордон, зважаючи на скорочення продаж у своїй країні.
Яким повинен бути сайт інтернет-магазину
Для успішних продажів має значення не лише продукт, а й якісна розробка самого сайту магазину. Потрібно подбати про технічний аспект сайту, його просування в мережі. Детальніше про те, як вибрати CMS для інтернет-магазину, можна дізнатися тут. Спеціалісти нагадують, що покупці перш за все звертають увагу на кілька факторів.
- Приємний дизайн. Головна сторінка — це перше, що бачить відвідувач. Від вигляду сайту складається головне враження про платформу. Сторінка має бути достатньо яскравою, інформативною. Клієнт повинен захотіти дослідити ресурс, зайти у різні вкладки. Для цього важливо не перевантажити сайт надмірною графікою, рекламними вікнами, анімацією.
- Швидка та зручна навігація сайтом. Підштовхнути відвідувача увійти на сайт не так складно, як мотивувати його до покупки. Продуманий каталог товарів з пропозиціями, які розбиті на блоки, значно полегшує таке завдання. Варто додати фільтри для більш зручного пошуку потрібної позиції, можливість порівняння кількох схожих товарів.
- Мобільна версія магазину. Більшість користувачів (майже 70%) заходять на торгові майданчики зі смартфонів. Важливо, щоб покупці могли використовувати всі доступні функції платформи, сторінки відкривалися швидко, додавати товар у корзину було легко, як і оформляти замовлення.
Для успіху кожного магазину потрібно подбати про SEO-просування. Комплекс дій допоможе зробити сайт помітнішим для великої аудиторії, покращити його трафік. Просування стає вигідною довгостроковою інвестицією. Таким чином вдасться збільшити продажі та дохід від майданчика.