Відома торговельна мережа впевнена у тому, що секретом її успіху є чудовий трудовий колектив
Вінниччина є одним із лідерів серед українських регіонів за темпами зростання обороту роздрібної торгівлі. Про це свідчать нещодавно оприлюднені дані Державної служби статистики за три квартали поточного року. Наш регіон продемонстрував приріст 9,1% по відношенню до аналогічного періоду минулого року, «пропустивши» вперед лише Київщину, Полтавщину та Закарпаття (високі показники також у Донеччини та Луганщини, але вони обумовлені іншими факторами). Тож загалом за дев’ять місяців у нашій області вторгували 17,7 млрд грн. Результат вражаючий. Дякувати за нього треба, насамперед, найбільшим гравцям торговельного сегмента, зокрема й роздрібній продовольчій компанії «АТБ», яка має на Вінниччині близько двох десятків магазинів.
І це ще скромні показники. Загалом по країні ця мережа нараховує 970 маркетів у 249 населених пунктах. Сьогодні вона є абсолютним лідером галузі торгівлі України: 6,58 млрд грн. податків (лише за перше півріччя), більше ніж 3,5 мільйона покупців щодня, рекордні обороти тощо. В компанії найважливішим своїм досягненням вважають те, що мають більше ніж 50 тисяч офіційно працевлаштованих співробітників. Колектив настільки великий, що уявити кількість працівників можна тільки в порівнянні: це втричі більше за чисельність населення Тульчина, майже вдвічі – Гайсина та у півтора раза – Жмеринки. «Колектив «АТБ» – одна велика родина, справжня команда лідерів. Завдяки такій згуртованості колектив зміг стати локомотивом української економіки», – підкреслює Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, постійні інвестиції в розвиток професійних навичок працівників дозволяють компанії утримувати лідерські позиції. Компанія має чотири власних учбових центри, а система стажувань по всій країні унікальна для вітчизняної торгівлі. «У постійному пошуку нетривіальних рішень наша команда впровадила безліч інновацій. Велика частина того, що сьогодні для будь-якого магазина є нормою, свого часу була придумана і впроваджена саме в нашій мережі», – говорить Наталія Шаповалова. Як приклад вона наводить принципи викладки, власні торгові марки, використання POS-терміналів. Особливої уваги заслуговує багаторівнева система контролю якості товарів. Завдяки їй неякісні товари не потрапляють на полиці цих магазинів.
Декілька тижнів тому компанія святкувала своє 25-річчя. На ювілей запросили світову зірку – Енріке Іглесіаса. Це стало справжнім подарунком для всіх клієнтів «АТБ», адже завдяки унікальній системі продажу будь-який покупець міг купити квиток за помірну суму. Іншим сюрпризом для українців став грандіозний розпродаж, який пройшов у останню суботу вересня в усіх маркетах мережі. Придбати товари можна було навіть за півціни, тому у магазинах «АТБ» по всій країні у цей день було велелюдно. .
Судячи з того, як динамічно розвивається компанія, таких подарунків ставатиме все більше. Мережа буде продовжувати дивувати своїх покупців. Нові магазини, нові рішення в дизайні торгових залів та асортиментній політиці, нові товари на полицях – це далеко не повний перелік аргументів, що свідчать про націленість колективу на підкорення нових вершин. Отже, команда лідерів готова до нових звершень!