People management - це цілий комплекс навичок та знань управління співробітниками, в якому закладений основний меседж: «Не можливо щось взяти та змінити в людині. Єдина людина, в якій можна щось змінити – це Ти». І тому саме керівники мають аналізувати свою поведінку, змінювати свою комунікацію та підхід до роботи в команді.
У People Management, як і в будь-якій іншій сфері, дуже важливий системний підхід. Кожна система складається з таких елементів як: люди, процеси, ідеї та інструменти. Між цими елементами є структурні зв'язки, а саме – люди просувають ідеї та виконують завдання. Тут і починається People Managemen.
Програма стартувала на Вінницькій птахофабриці у 2020 році. Усього від початку програми участь прийняли майже 400 - та працівників ВПФ. Тренерами програми були: Юлія Конупа, старша фахівчиня з корпоративного навчання персоналу МХП та Галина Гірівська, корпоративна психологиня ВПФ, яка наразі займається програмою.
Ціль навчальної програми – покращити управлінські компетенції керівників усіх рівнів. Щоб виробництво працювало не тільки результативно, а й ефективно, через коректне управління найціннішим ресурсом – співробітниками МХП. І це не тільки про якісне виконання завдань, а й про розвиток, мотивацію підлеглих, створення атмосфери довіри та співпраці в команді.
Розповіла про програму Галина Гірівська, корпоративна психологиня ВПФ та тренер програми people management:
« Це дуже масштабна програма для всієї компанії. Учасниками якої, стали керівники, які виконують рольову модель в колективах. Саме вони транслюють культуру спілкування та взаємодії у команді. Головне завдання програми – це розвиток управлінських компетенцій. Якщо керівник зможе налаштувати свою команду на довіру та підтримку, тоді ця співпраця обов’язково буде успішною. І та культура, яку він транслюватиме колективу, з часом його команда транслюватиме іншим. Формула чітка, через керівника – ми працюємо з командою».
«Курс з People Management, який я пройшов - це нове бачення формування комунікації та взаємодії в команді! Завдяки програмі я навчився вільно та відкрито спілкуватися з колегами. Також покращились відносини в колективі завдяки зворотному зв’язку та делегуванню обовʼязків» - ділиться враженнями учасник програми Вадим Каратнюк, начальник виробничої дільниці з вирощування птиці.
«Тренінг проведено на високому рівні. Цікаві постановки завдань, та можливість їх вирішення в колективі. Було дуже корисно зрозуміти для себе, хто я як керівник, який у мене рівень, і що потрібно надолужити та над чим працювати. Робота тренера – доступна, зрозуміла та дуже цікава» - говорить учасниця тренінгу Людмила Чорна, майстриня технологічної дільниці.
Тетяна Терпечук, начальниця виробничої дільниці з вирощування птиці ділиться враженнями після проходження тренінгу: «Після закінчення тренінгу PM я дізналася багато нової, цікавої і корисної інформації. Для себе я зрозуміла і взяла головне, що люди є найбільшою цінністю в компанії. Також, що я, як керівник повинна забезпечити своїх працівників комфортом на роботі та дружньою атмосферою в колективі. Щоб кожен працівник з моєї команди залюбки допомагав один одному. Щоб мої люди з гарним настроєм та задоволенням йшли на роботу і були зацікавлені в результаті роботи та покращенні показників. Корисними для мене стали інструменти, які розглядали на тренінгах, адже це те, що дає змогу бути ефективним у спілкуванні з людьми».
Про те, що вміння надавати зворотний зв'язок — одна із запорук управлінської ефективності, уже майже аксіома. Адже саме цей інструмент є ключовим у побудові ефективної комунікації та співпраці в колективі, – впевнена Тетяна Бражнік, бізнес – партнерка з персоналу.
Юлії Конупа, старша фахівчиня з корпоративного навчання персоналу МХП, яка проводила тренінги з 2022 року по травень 2023 розповідає про проєкт: «Програма тренінгу будувалась на підставі корпоративних компетенцій, які своєю чергою прописані бізнесом. У період усього навчання учасники познайомились з демократичними підходами управління колективом, темою зворотного зв’язку, як інструменту управління ефективністю та загалом попрактикувались у комунікації. Усі інструменти, які отримують учасники ефективні та дієві, і за умови регулярного їх застосування, люди зможуть демонструвати певну поведінку. Учасники як завжди різні в тому числі й за рівнем керівних ланок. Мені цікаво, що у них завжди є своя думка, якою вони готові ділитись».
Отже, чому ця програма настільки важлива?
- Якісний та вчасний фідбек дає можливість працівникам підвищити особисту та командну ефективність.
- Доцільніше не критикувати людей, а допомогти їм навчитися діяти правильно.
- Увага приділена працівнику сприяє зміцненню довіри до свого керівника, а отже ми формуємо сильну, прогресивну команду профі, яка з пів слова розуміє свого лідера.