У минулому році кількість телефонних дзвінків до "Прозорих офісів" міста становила 52 тисячі. Однак в цьому році відзначається сталий спад кількості повторних дзвінків завдяки запровадженню інтерактивного меню "Розумного Кол-центру".
«Ми завжди прагнемо покращувати надання адміністративних послуг та робити цей процес простим і зрозумілим. Тож у квітні, аби зробити телефонні звернення містян до наших ЦНАПів більш зручним та покращити ефективність обслуговування, була запроваджена послуга голосового меню. Його функціонал дозволяє людині самій зорієнтуватися у подальших діях, просто натиснувши відповідну кнопку меню. Це не лише спрощує сам процес звернення, а й скорочує час очікування на лінії в пікові години», – зазначає директорка департаменту адміністративних послуг міськради Ірина Копчук.
Робочий колл-центр налічує 40 ліній для зв'язку з операторами, які приймають дзвінки як з мобільних, так і з стаціонарних телефонів. Щоб скористатися послугами ЦНАП (Центру надання адміністративних послуг), вам потрібно зателефонувати за одним з наступних номерів: (0432) 65-50-50, (067) 000-266-1, (073) 000-266-1. Після вибору відповідної опції у голосовому меню, ви можете отримати доступ до різних послуг, не використовуючи різні номери телефонів.
Ця інтеграція у єдину систему дозволяє легко отримати інформацію про графік роботи ЦНАП, основні адміністративні послуги та список необхідних документів для їх отримання. Також є можливість дізнатись результат замовленої адміністративної послуги, проконсультуватись з фахівцем та записатись на прийом для отримання різних адміністративних, соціальних послуг і послуг у сфері пенсійного забезпечення у центральних і територіальних відділеннях ЦНАП.
За винятком консультування щодо питань пенсійного забезпечення, оскільки Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області має власний колл-центр, і для таких питань краще звертатися за номером: 0 800 219 108.