Стримінгові компанії об'єднались у Streaming Innovation Alliance (SIA), його мета — дати компаніям можливість боротися з поточним і майбутнім регулюванням з боку федерального уряду США, пов'язаним з потоковим передаванням даних. Це перший випадок, коли конкурентні стримінгові компанії утворили спільне лобістське об'єднання.
Про це повідомляє Axios.
"Американські регулятори розглядають нові закони для цифрових платформ, а стримінги, зосереджені на створенні преміумконтенту, хочуть бути впевненими, що до них не застосовуватимуть ті ж норми, що й до соціальних мереж, таких як TikTok чи Meta", — йдеться у заяві.
Першими членами Streaming Innovation Alliance стали AfroLandTV, America Nu Network, BET+, Discovery+, For Us By Us Network, Max, Motion Picture Association, MotorTrend+, Netflix, Paramount+, Peacock, PlutoTV, Telemundo, TelevisaUnivision та Vix, Vault і Walt Disney Co (Hulu). Водночас до альянсу не доєдналися такі гіганти як Apple та Amazon.
SIA буде "виступати за політику на федеральному рівні та на рівні штатів, яка ґрунтується на сильному, конкурентному та орієнтованому на споживача ринку потокового відео".
Нове об'єднання очолюють двоє колишніх політиків — ексчлен Республіканської партії Фред Аптон та демократка, колишня виконувачка обов'язків голови Федеральної комісії зі зв'язку США Міньйон Клайберн.
Згідно з заявою групи, провідну роль в організації SIA відіграв очільник та головний виконавчий директор Асоціації кінокомпаній (MPA) Чарльз Рівкін.
"MPA з нетерпінням чекає на співпрацю з SIA та її членами, щоб гарантувати, що федеральна політика та політика штатів просуває цю неймовірну інновацію вперед — і не підриває цінність та різноманітність, якими користуються споживачі сьогодні", — зазначив Рівкін у своїй заяві.
Як пише Anxios, Disney, Warner Bros. Discovery, Comcast та інші є частиною низки торгових груп, які представляють різні аспекти бізнесу (наприклад, щодо кабельного і бездротового зв’язку), але досі не було об'єднання, яке стосувалося б стримінгових сервісів.